❤️ August 2018 ❤️

Noen andre her som opplever å bli utrolig trøtte av
Progynova? Føler meg HELT utkjørt, og nå har jeg begynt på cyclogest i tillegg, som har trøtthet som bivirkning. Hvordan skal dette ende tro?:dead:

Jeg ble trøtt av Progynova.

Når har du planlagt innsett? Jeg har visst ikke fått deg med på oversikten i hovedinnlegget. :) Noe mer informasjon om deg og ditt forsøk du vil ha med?

Jeg begynte å teste på søndag[emoji28] Hadde uttak mandag og innsett onsdag. Var da 6 dpo og den var blenda, så vet jeg at ovitrellen er ute[emoji5] Fikk veldig svak skyggestrek i går, men den var borte idag, så antar det bare var testen.

Blir test hver dag[emoji849]
Du får dele med oss, og masse lykke til :D jeg begynner på søndag

Hadde tenkt til å teste i kveld, men begynte å blø i ettermiddag. Nå er jeg lei, men det er vel bare å komme i gang igjen så fort klinikken synes det er greit.

Hadde tenkt til å teste i kveld, men begynte å blø i ettermiddag. Nå er jeg lei, men det er vel bare å komme i gang igjen så fort klinikken synes det er greit.

Ånei. Så leit. :( :Heartred

Stor klem ❤️

Jeg ble trøtt av Progynova.

Når har du planlagt innsett? Jeg har visst ikke fått deg med på oversikten i hovedinnlegget. :) Noe mer informasjon om deg og ditt forsøk du vil ha med?
Hmm...har jeg glemt å legge inn tro? Kan jo være.
Signy: fryseforsøk etter første ferskforsøk, som ikke gikk veien. Søskenforsøk etter en hjemmelaget fra 2014 Innsett 27.08 :)

Hmm...har jeg glemt å legge inn tro? Kan jo være.
Signy: fryseforsøk etter første ferskforsøk, som ikke gikk veien. Søskenforsøk etter en hjemmelaget fra 2014 Innsett 27.08 :)

Det er mulig du har delt før altså, det er mange sider i den tråden her. :)

Back
Topp