B
Bellabanan
Guest
Sniker litt her! Tror Sitrus fikk det nå, når ingen overlevde til frys ved overstimulering!
Ja stemmer det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt her! Tror Sitrus fikk det nå, når ingen overlevde til frys ved overstimulering!
Jeg kan definitivt settes under ikke gravid nå, fikk mensen i går.
Klem til dere begge. Dette gamet er så urettferdig!!!!Da kan jeg settes på ikke gravid denne runden. Blenda test i dag også. Noen som vet om jeg kan starte med stimulering til uttak neste mens? Ikke den som kommer ved medisinslutt nå, men neste.

Klem til dere begge. Dette gamet er så urettferdig!!!!![]()

Må jeg liksom gå på medisinene helt til testdag eller kan jeg bare slutte nå?
Om du tror det er noen sjans for at de har plass til deg med en gang så burde du utsette mensen til du har snakket med dem. Om du tror du må vente en syklus på plass så er det bare å slutte og ringe inn når du får blødningen? Klinikken vil nok ikke at du skal slutte da, så ikke fortell dem at du sluttet tidlig.
Sant.. Jeg får gå på de til testdag da, tilfelle jeg fe starte rett på igjen![]()
Eventuelt høre i St. Olavs tråden hvordan ventetiden er nå?![]()

Ja det gårmen cyclogesten, kan jeg slutte på den da? Er vel progynovaen som holder mens borte, eller er jeg helt borte nå?
![]()
AhEr nok kombinasjonen av begge to der du er nå.
Må jeg liksom gå på medisinene helt til testdag eller kan jeg bare slutte nå?
Sniker igjen jeg[emoji23]
Jeg trooor som sagt ikke du kan begynne rett på sprøyter på blødningen som kommer nå! Men er ikke 100% sikker, bare nesten! Dersom du vil satse på direkte oppstart, så ville jeg slutta på medisinene etter planen! Jeg brukte å slutte 15/16 dpo, da fikk jeg TR på testdag!
Etter fryseforsøk er det ingenting i veien for å gå på nytt forsøk, uavhengig av om det man skal i gang med er fersk eller frys.
Jeg gikk rett fra styrt syklus frys over i ferskforsøk i fjor.![]()
Jeg fikk ikke det på St.Olavs, og det var fra innsett i naturlig syklus! Så tror kanskje det varierer fra klinikk til klinikk! Og hun sa ingenting om at det ikke var plass heller! Men mulig det var derfor da!
Nå skjønner jeg ingenting... Fikk som sagt mensen i går, blødde såpass at jeg satt i en tampong. Tok en test på utvannet urin nå fordi jeg ikke har blødd i dag, og jeg ikke vil kontakte klinikken uten å ha en nylig negativ test. Den er positiv! Kjemisk på gang mon tro?

Wow du er gravid du!! Gratulerer så mye!!første test?
Nei har hatt flere blendahvite, men fikk ikke testet i går da jeg var på sykehuset med sønnen min. Blødde også mye i går.