❤️ August 2018 ❤️

Det gikk fint, men fått ny ultralyd i morgen, var visst litt for tidlig å hente ut noe enda.
Men det var mye mer jevnere resultat med denne nye medisinen enn den gamle ihvertfall :)

Så bra at det blir jevnere. Lykke til i morgen! :)

Noken som veit om det går ann og gå på svømming når ein går på lutinus? Hadde innsett på mandag, fryse forsøk.

Så bra alt gikk bra med innsettet ditt. :)

Ja, du kan svømme, men jeg ville forskjøvet tidspunktet for å sette Lutinus så det er enten 1 time (eller mer) før du svømmer eller etter at du er ferdig. Jeg ville ikke satt noe siste timen før svømming. :)

sil81 - Lykke til med kontroll i dag! :)

Minsten86 - Lykke til med innsett i dag! :)

Da kan jeg settes på ikke gravid denne runden. Blenda test i dag også. Noen som vet om jeg kan starte med stimulering til uttak neste mens? Ikke den som kommer ved medisinslutt nå, men neste.

Da kan jeg settes på ikke gravid denne runden. Blenda test i dag også. Noen som vet om jeg kan starte med stimulering til uttak neste mens? Ikke den som kommer ved medisinslutt nå, men neste.

Etter fryseforsøk kan du begynne direkte på stimulering ved blødningen som kommer etter negativ test, om klinikken har kapasitet til det. Ingen grunn for pause i det hele tatt.

Dette er så urettferdig. :( Sender deg en klem

Etter fryseforsøk kan du begynne direkte på stimulering ved blødningen som kommer etter negativ test, om klinikken har kapasitet til det. Ingen grunn for pause i det hele tatt.

Dette er så urettferdig. :( Sender deg en klem

Det er jo kjempebra! Håper de har plass til oss da. Nå vet jeg ikke om jeg skal utredes noe mer eller hva dem har tenkt, men hadde vært veldig godt å bare startet rett opp med engang.
Takk:Heartred

Det er jo kjempebra! Håper de har plass til oss da. Nå vet jeg ikke om jeg skal utredes noe mer eller hva dem har tenkt, men hadde vært veldig godt å bare startet rett opp med engang.
Takk:Heartred

Det er hvert fall helt greit medisinsk. Håper de har plass til deg. :Heartred

Sniker litt her! Tror Sitrus fikk det nå, når ingen overlevde til frys ved overstimulering!

Back
Topp