Nice! Hvor mange dpo er det?![]()
Da er jeg 9 dpo [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nice! Hvor mange dpo er det?![]()
Hvordan gikk det på kontrollen i går?![]()
Hadde tenkt til å teste i kveld, men begynte å blø i ettermiddag. Nå er jeg lei, men det er vel bare å komme i gang igjen så fort klinikken synes det er greit.
Det gikk fint, men fått ny ultralyd i morgen, var visst litt for tidlig å hente ut noe enda.
Men det var mye mer jevnere resultat med denne nye medisinen enn den gamle ihvertfall![]()
Noken som veit om det går ann og gå på svømming når ein går på lutinus? Hadde innsett på mandag, fryse forsøk.
Jeg kan definitivt settes under ikke gravid nå, fikk mensen i går.

Jeg kan definitivt settes under ikke gravid nå, fikk mensen i går.
Da kan jeg settes på ikke gravid denne runden. Blenda test i dag også. Noen som vet om jeg kan starte med stimulering til uttak neste mens? Ikke den som kommer ved medisinslutt nå, men neste.
Etter fryseforsøk kan du begynne direkte på stimulering ved blødningen som kommer etter negativ test, om klinikken har kapasitet til det. Ingen grunn for pause i det hele tatt.
Dette er så urettferdig.Sender deg en klem

Det er jo kjempebra! Håper de har plass til oss da. Nå vet jeg ikke om jeg skal utredes noe mer eller hva dem har tenkt, men hadde vært veldig godt å bare startet rett opp med engang.
Takk![]()

Klem til deg også!Sender deg en klem
![]()
TakkKlem til deg også!

Det er hvert fall helt greit medisinsk. Håper de har plass til deg.![]()

Da kan jeg settes på ikke gravid denne runden. Blenda test i dag også. Noen som vet om jeg kan starte med stimulering til uttak neste mens? Ikke den som kommer ved medisinslutt nå, men neste.