❤️ August 2018 ❤️

Noen som har gått på lavdose ovitrelle?

Etter innsett mener du? Aldri brukt og virker som det ikke gjøres så ofte i Norge, men lest særlig en stor internasjonal studie der det hadde kjempegod innvirkning på graviditetsraten. Så har tenkt mye på hvorfor det virker så lite utbredt her :) Jeg ville takket gledelig ja med andre ord!

Noen andre her som opplever å bli utrolig trøtte av
Progynova? Føler meg HELT utkjørt, og nå har jeg begynt på cyclogest i tillegg, som har trøtthet som bivirkning. Hvordan skal dette ende tro?:dead:

30 eggposer på ultralyd, men alle var små. Ny kontroll på fredag :)

Heisann:)
Sommeren er over, og vi prøver igjen . Søskenforsøk. Forrige forsøk gikk dessverre ikke. Så da blir det søskenforsøk nr 2.
Har fått ny medisin denne gangen, så nå er jeg på 4 dagen med menopur. I morgen skal jeg ta orgalutran i tillegg.
Ultralyd på mandag for å sjekke tilstanden.
Håper det går veien denne gangen:)

Hvordan gikk det på kontrollen i går? :)

Minitrille - lykke til på kontroll i dag! :)

Dere som ruger her inne nå, når begynner dere å teste? :)

Jeg begynte i går. :angelic: Det var den obligatoriske "sjekke at Ovitrelle er ute testen", 7 dpo / 9 dager etter Ovitrelle. Men når jeg først har tatt en test så blir det daglig testing, så nå tester jeg hver dag. :p Mest spent på testen i overimorgen, da er jeg 10 dpo og fikk positiv test den gangen jeg var gravid med sønnen min. :)

Jeg begynte i går. :angelic: Det var den obligatoriske "sjekke at Ovitrelle er ute testen", 7 dpo / 9 dager etter Ovitrelle. Men når jeg først har tatt en test så blir det daglig testing, så nå tester jeg hver dag. :p Mest spent på testen i overimorgen, da er jeg 10 dpo og fikk positiv test den gangen jeg var gravid med sønnen min. :)
Så spennende! Hvilken rugedag er du på idag? :) greit å sjekke at ovitrielle er ute, gjorde det samme før innsett igår :)

Jeg tror jeg skal holde meg til søndag. Rugedag 5/6, 11 dpo :)

Så spennende! Hvilken rugedag er du på idag? :) greit å sjekke at ovitrielle er ute, gjorde det samme før innsett igår :)

Jeg tror jeg skal holde meg til søndag. Rugedag 5/6, 11 dpo :)

Jeg satte inn to-dagers embryo på onsdag. Så jeg er 6dp2dt i dag (rugedag 6) eller 8 dpo. :)

Minitrille - lykke til på kontroll i dag! :)

Kontroll overstått. Men enda en ny kontroll på fredag [emoji85] kan snart få ei seng reservert der..

Økt Gonal-F til 187,5 IE idag. Østradiol-verdien hadde heldigvis steget. Største folikkel målt til 13mm.
Sakte utvikling,men håper det begynner å nærme seg noe snart [emoji28]

Vet ikke hvor mye vi har brukt på medisiner,men tror vi begynner å nærme oss egenandelen [emoji51]

Jeg begynte å teste på søndag[emoji28] Hadde uttak mandag og innsett onsdag. Var da 6 dpo og den var blenda, så vet jeg at ovitrellen er ute[emoji5] Fikk veldig svak skyggestrek i går, men den var borte idag, så antar det bare var testen.

Blir test hver dag[emoji849]

Kontroll overstått. Men enda en ny kontroll på fredag [emoji85] kan snart få ei seng reservert der..

Økt Gonal-F til 187,5 IE idag. Østradiol-verdien hadde heldigvis steget. Største folikkel målt til 13mm.
Sakte utvikling,men håper det begynner å nærme seg noe snart [emoji28]

Vet ikke hvor mye vi har brukt på medisiner,men tror vi begynner å nærme oss egenandelen [emoji51]

Godt det skjer noe. Da blir det spennende på fredag! :D

Takk! Fikk telefon i sta og fikk beskjed om at en del av eggene ikke var modne, men at vi fikk 5 perfekt befruktede egg, så da blir det innsett i morgen:D

Så bra! :D

Back
Topp