❤️ August 2018 ❤️

Så leit! Hvorfor ble det avbrutt? Skjønner godt at det er en nedtur og føles like ille eller verre enn å teste negativt. Håper neste forsøk blir bedre!

Siden jeg har pcos har de startet så forsiktig at det bare var ett egg som var klart.. får prøve hjemmemetoden da.. men små sjangser..
De skulle planlegge strategi og gå mere «agresivt» ut neste gang.. muligens overstimulering og totalfrys[emoji30]

Ånei. Hva skjedde?

Pcos er nå D...t! Og kroppen min reagerer ikke som andres[emoji30] bare ett modent egg-anbefalt hjemme metoden og ny start i oktober.. spent på hvilke sprøyter og mengder det blir da.. hun snakket om overstimulering og totalfrys.. men skulle diskuteres i legeteam

Siden jeg har pcos har de startet så forsiktig at det bare var ett egg som var klart.. får prøve hjemmemetoden da.. men små sjangser..
De skulle planlegge strategi og gå mere «agresivt» ut neste gang.. muligens overstimulering og totalfrys[emoji30]

Så kjedelig! Teller det som ett forsøk eller ble det avbrutt tidsnok?

Så utrolig kjedelig at det endte sånn. :( Håper det funker mye bedre neste gang. :Heartred

Pcos er nå D...t! Og kroppen min reagerer ikke som andres[emoji30] bare ett modent egg-anbefalt hjemme metoden og ny start i oktober.. spent på hvilke sprøyter og mengder det blir da.. hun snakket om overstimulering og totalfrys.. men skulle diskuteres i legeteam
Samme skjedde med meg førstegang. Lav dose medisiner, fire egg ut og ingen befruktet. Fikk forespeilet bøtter og spann med egg, samt totalfrys... føler med deg ❤️

Lurer på noe. Var ikke helt på nett ved innsett idag. Fikk beskjed om at blastocysten var delt 150 ganger? Og at det var tipp topp. Nå ligger jeg å tenker og blir gal, kunne ønske jeg spurte om mer :p

Er 150 bra?!

Fikk ut 13 egg i dag :) Er veldig fornøyd med det tallet:Heartred
For meg var det litt vondere enn forventet, men jeg fikk litt ekstra smertestillende og da gikk det greit etterpå. Blir spennende med den telefonen i morgen:D
Gratulerer! :) 13 er jo et helt supert antall! Krysser fingrene for mange befruktede og forhåpentligvis en haug på frys :)

Blenda test i dag også. Jeg tar dette så utrolig tungt, selv om jeg rasjonelt sett prøver å si til meg selv at jeg bør slappe av. Vi må bare prøve igjen. Men likevel er det snørr og tårer i hytt og pine. Hvordan håndterer dere andre slike følelser?

Det er lov å være lei seg. For meg hjelper det også å planlegge neste steg i prosessen. Sender deg mange gode tanker!

Back
Topp