Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse!Tok en test tidligere i dag, ser ut som det er en strek![]()

GartulererTok en test tidligere i dag, ser ut som det er en strek![]()
Så leit! Hvorfor ble det avbrutt? Skjønner godt at det er en nedtur og føles like ille eller verre enn å teste negativt. Håper neste forsøk blir bedre!
Ånei. Hva skjedde?
Begge deler brukes på norske forum, men på engelske er det vanligste å telle dagen etter innsett som rugedag 1.![]()
Litt forskjellig hvordan man rekner det.
Velg det du liker best![]()
Siden jeg har pcos har de startet så forsiktig at det bare var ett egg som var klart.. får prøve hjemmemetoden da.. men små sjangser..
De skulle planlegge strategi og gå mere «agresivt» ut neste gang.. muligens overstimulering og totalfrys[emoji30]
Siden jeg har pcos har de startet så forsiktig at det bare var ett egg som var klart.. får prøve hjemmemetoden da.. men små sjangser..
De skulle planlegge strategi og gå mere «agresivt» ut neste gang.. muligens overstimulering og totalfrys[emoji30]

Så kjedelig! Teller det som ett forsøk eller ble det avbrutt tidsnok?
Samme skjedde med meg førstegang. Lav dose medisiner, fire egg ut og ingen befruktet. Fikk forespeilet bøtter og spann med egg, samt totalfrys... føler med degPcos er nå D...t! Og kroppen min reagerer ikke som andres[emoji30] bare ett modent egg-anbefalt hjemme metoden og ny start i oktober.. spent på hvilke sprøyter og mengder det blir da.. hun snakket om overstimulering og totalfrys.. men skulle diskuteres i legeteam
Så kjedelig! Teller det som ett forsøk eller ble det avbrutt tidsnok?
Samme skjedde med meg førstegang. Lav dose medisiner, fire egg ut og ingen befruktet. Fikk forespeilet bøtter og spann med egg, samt totalfrys... føler med deg [emoji173]️
Så utrolig kjedelig at det endte sånn.Håper det funker mye bedre neste gang.
![]()
Gratulerer! De mest bervepirrende dagene i vente nå!Jeeeeg ruger! Whopwhop [emoji41][emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer!Fikk ut 13 egg i dagEr veldig fornøyd med det tallet
For meg var det litt vondere enn forventet, men jeg fikk litt ekstra smertestillende og da gikk det greit etterpå. Blir spennende med den telefonen i morgen![]()
Gratulerer! De mest bervepirrende dagene i vente nå!
Blenda test i dag også. Jeg tar dette så utrolig tungt, selv om jeg rasjonelt sett prøver å si til meg selv at jeg bør slappe av. Vi må bare prøve igjen. Men likevel er det snørr og tårer i hytt og pine. Hvordan håndterer dere andre slike følelser?