❤️ August 2018 ❤️

Takk ❤️ Klinikken ga med testdag 5 september, det er for lenge til. Hun sa hun ikke ble sur om jeg testet før :p jeg er vel 11 dpo på søndag kanskje? Men fikk blenda test idag før innsett så hadde vært gøy så se en eventuell stigning :)

Ja, 11 dpo på søndag stemmer ja. :) 5. september var veldig lenge til ja. :hilarious: Da er du forhåpentligvis 5+0. ;)

80 % var veldig høyt. Hvilke datagrunnlag er det? Hcg over 25? Det hørtes for høyt ut.

Mulig jeg har mistolket akkurat tallet men:
https://www.fertilityfriend.com/Faq...ncy-Test-Before-a-Positive---Stats-Study.html

"According to the community data, if you get a negative test beyond 11 DPO your chance of getting a BFP later on is significantly reduced."

Og her:

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11

"79.4% of pregnant women got a positiveresult on 11 days past ovulation"

Mulig jeg har mistolket akkurat tallet men:
https://www.fertilityfriend.com/Faq...ncy-Test-Before-a-Positive---Stats-Study.html

"According to the community data, if you get a negative test beyond 11 DPO your chance of getting a BFP later on is significantly reduced."

Og her:

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11

"79.4% of pregnant women got a positiveresult on 11 days past ovulation"

Countdown siden er selvrapportert så den stoler jeg ikke på, der rapporteres det om positive tester allerede 1 dpo. :shifty:

FF er jo bedre, men fremdeles ikke nødvendigvis jevnt utvalg av gravide kvinner da. Og heller ikke blodprøver med når de fleste passerer 25.

Jeg forstår godt at du er negativ ved negativ test 11 dpo altså, det ville jeg og vært (og pleier jeg å være), men jeg har sett flere her inne som ikke fikk positiv før senere og alt gikk bra. Så det er forskjell fra svangerskap til svangerskap og kvinne til kvinne.

Og om det er riktig så er jo 20 % sjanse for positiv test faktisk en god del det og. 1 av 5 gravide kvinner skal i så fall teste negativt 11 dpo?

Er jeg på rugedag 1 i dag eller i morgen når det var innsett idag? [emoji848]

Blenda test i dag også. Jeg tar dette så utrolig tungt, selv om jeg rasjonelt sett prøver å si til meg selv at jeg bør slappe av. Vi må bare prøve igjen. Men likevel er det snørr og tårer i hytt og pine. Hvordan håndterer dere andre slike følelser?

Bare gråt du [emoji8] er ikke i helt samme situasjon som deg, men vil tro at sorgen er lik[emoji22] det er faktisk ganske godt å gråte[emoji173]️ etter tårer, snørr og gørr får lagt seg er vi til bake og klar til ny «kamp». Klem

Countdown siden er selvrapportert så den stoler jeg ikke på, der rapporteres det om positive tester allerede 1 dpo. :shifty:

FF er jo bedre, men fremdeles ikke nødvendigvis jevnt utvalg av gravide kvinner da. Og heller ikke blodprøver med når de fleste passerer 25.

Jeg forstår godt at du er negativ ved negativ test 11 dpo altså, det ville jeg og vært (og pleier jeg å være), men jeg har sett flere her inne som ikke fikk positiv før senere og alt gikk bra. Så det er forskjell fra svangerskap til svangerskap og kvinne til kvinne.

Og om det er riktig så er jo 20 % sjanse for positiv test faktisk en god del det og. 1 av 5 gravide kvinner skal i så fall teste negativt 11 dpo?

Joda, rasjonelt sett er det fortsatt noe håp. Men jeg har ikke helt troa, pga blødninger etc. Men jeg har sikkert et håp i morgen tidlig. :P

Dagen i dag ble ganske tung pga helt andre ting, så jeg har sånn sett ikke fått mulighet for å være så lei meg pga dette likevel. Like greit, egentlig. Har måttet bruke energien på verdens beste toåring i stedet, og jeg er jo griseheldig som har han. ❤️

Skjønner:joyful: tror jeg venter litt med test, er så sikker på at den er blenda så orker ikke det helt enda kjenner jeg:inpain: lykke til hvis du tester:D

Tok en test tidligere i dag, ser ut som det er en strek :)

Vedlegg

• 27661B32-5F07-4159-A0B2-D99F81A66E36.jpeg
    27661B32-5F07-4159-A0B2-D99F81A66E36.jpeg
    343,4 KB · Visninger: 111

Begge deler brukes på norske forum, men på engelske er det vanligste å telle dagen etter innsett som rugedag 1. :)

Tok en test tidligere i dag, ser ut som det er en strek :)
Gratulerer så mye! :D (Til og med jeg så den med en gang, og jeg har helt elendig streksyn).

Litt forskjellig hvordan man rekner det.
Velg det du liker best :P

Back
Topp