❤️ August 2018 ❤️

Nei, blir ikke noe før i morgen, om jeg tester i morgen:rolleyes: er for nervøs:dead:

Kjenner den følelsen. Jeg har heldigvis vært fullt opptatt hele helga, så ikke tenkt på testing. Men vurderer å gjøre det i morgen tidlig.. Er vel da 11dpo. med jenta vår testet jeg 13 dpo og hadde veldig tydelig strek. Men er så redd den er blenda :rolleyes::wtf:

Noen som har noen tips i forhold til uttaket i morgen? :)
Prøv å slappe av så godt som mulig under uttaket. Jeg bar spent som en gitarstreng i begynnelsen av inngrepet, og merket tydelig forskjell da jeg klarte å konsentrere meg om å puste med magen og slappe av så godt det lar seg gjøre i en sånn situasjon. Masse lykke til! :)

Kjenner den følelsen. Jeg har heldigvis vært fullt opptatt hele helga, så ikke tenkt på testing. Men vurderer å gjøre det i morgen tidlig.. Er vel da 11dpo. med jenta vår testet jeg 13 dpo og hadde veldig tydelig strek. Men er så redd den er blenda :rolleyes::wtf:

Å så spennende! Det jeg også er redd for, for merker ikke noe:dead: hvordan har du følt deg etter innsettet? :happy:

Å så spennende! Det jeg også er redd for, for merker ikke noe:dead: hvordan har du følt deg etter innsettet? :happy:

Ikke merket noe spesielt. Har ikke hatt tid til å kjenne etter heller da! Har knapt vært i ro siden innsett.. :dead: Kaos på jobb onsdag til fredag, og tur med jobben fra fredag til i dag..

Blenda test i dag også. Jeg tar dette så utrolig tungt, selv om jeg rasjonelt sett prøver å si til meg selv at jeg bør slappe av. Vi må bare prøve igjen. Men likevel er det snørr og tårer i hytt og pine. Hvordan håndterer dere andre slike følelser?

Ikke merket noe spesielt. Har ikke hatt tid til å kjenne etter heller da! Har knapt vært i ro siden innsett.. :dead: Kaos på jobb onsdag til fredag, og tur med jobben fra fredag til i dag..

Skjønner:joyful: tror jeg venter litt med test, er så sikker på at den er blenda så orker ikke det helt enda kjenner jeg:inpain: lykke til hvis du tester:D

Blenda test i dag også. Jeg tar dette så utrolig tungt, selv om jeg rasjonelt sett prøver å si til meg selv at jeg bør slappe av. Vi må bare prøve igjen. Men likevel er det snørr og tårer i hytt og pine. Hvordan håndterer dere andre slike følelser?

:( Bare gråter og snørrer til det ikke er mere også kommer motet til å prøve igjen sakte men sikkert tilbake etterhvert:Heartred

Minsten86 - Lykke til med uttak! :)

LiZzy78, Venessiela og Sil81 - Lykke til med kontroll. :)

Alvea, Bringebærpudding og Lolloen - Lykke til med innsett. :)

De følelsene takler jeg egentlig ikke. Jeg pleier å være helt fra meg ved negativ test 12 dpo, for da klarer jeg ikke å håpe lenger selv om det er for tidlig for andre (jeg har aldri opplevd positiv test så sent som ender med noe annet enn abort i min kropp).

Det kan hende det er for tidlig enda for deg?

Uansett har du lov å være helt fra deg.

Jeg pleier ofte å nesten være ferdig med sorgfasen når mensen kommer. Da pleier jeg å ha lagt planer for neste forsøk. Se fremover er eneste måten som funker for meg. Men du har lov å være lei deg så lenge som du trenger.

Jeg krysser fingrene for at det likevel er liv. :Heartred

Så utrolig synd! Tenker at du har lov til å være lei deg nå, for å få det ut av systemet, også er du klar for en ny runde! Sender deg en god klem [emoji173]️

De følelsene takler jeg egentlig ikke. Jeg pleier å være helt fra meg ved negativ test 12 dpo, for da klarer jeg ikke å håpe lenger selv om det er for tidlig for andre (jeg har aldri opplevd positiv test så sent som ender med noe annet enn abort i min kropp).

Det kan hende det er for tidlig enda for deg?

Uansett har du lov å være helt fra deg.

Jeg pleier ofte å nesten være ferdig med sorgfasen når mensen kommer. Da pleier jeg å ha lagt planer for neste forsøk. Se fremover er eneste måten som funker for meg. Men du har lov å være lei deg så lenge som du trenger.

Jeg krysser fingrene for at det likevel er liv. :Heartred

Kan hende det er for tidlig ja, men statistikken er ikke oppløftende, 80% av graviditeter vil gi positiv test 11dpo...

Prøver å se fremover ja. :) Men det er litt tungt det også, for da må vi inn i det offentlige med all venting det innebærer. Vent ikke om vi får til et forsøk til i år. Men blir godt å bli ferdig med denne runden, det er slitsomt med all håpet og skuffelsen om hverandre.

Klem til deg :Heartred Bare la tårene renne og få det ut. Jeg blir lik hver gang jeg har fått negativ test eller har mistet. Jeg blir helt tom og innesluttet og trenger tid for meg selv. Gjør det som er rett for deg. Ellers har det blitt bedre når jeg har fått ny plan fra klinikken slik at jeg kan se fremover. jeg har vært ganske tidlig ute med å be om ny plan nettopp for å kunne se frem mot nytt forsøk og en ny sjanse.

Ellers håper jeg jo det egentlig bare er altfor tidlig for deg og at positiv test kommer snart :Heartred:Heartred

Da er jeg ruger på en blastocyst ❤️ Og en i fryseren! Veldig fornøyd.

Hvor mange dpo er jeg? Og når er det innafor å teste? :p

Gratulerer her og. :p

Du er 5 dpo, og tester når du kjenner det er riktig for deg. Klinikken har vel også gitt deg en testdag?

Kan hende det er for tidlig ja, men statistikken er ikke oppløftende, 80% av graviditeter vil gi positiv test 11dpo...

Prøver å se fremover ja. :) Men det er litt tungt det også, for da må vi inn i det offentlige med all venting det innebærer. Vent ikke om vi får til et forsøk til i år. Men blir godt å bli ferdig med denne runden, det er slitsomt med all håpet og skuffelsen om hverandre.

80 % var veldig høyt. Hvilke datagrunnlag er det? Hcg over 25? Det hørtes for høyt ut.

Gratulerer her og. :p

Du er 5 dpo, og tester når du kjenner det er riktig for deg. Klinikken har vel også gitt deg en testdag?
Takk ❤️ Klinikken ga med testdag 5 september, det er for lenge til. Hun sa hun ikke ble sur om jeg testet før :p jeg er vel 11 dpo på søndag kanskje? Men fikk blenda test idag før innsett så hadde vært gøy så se en eventuell stigning :)

Back
Topp