Eiddwen
Forumet er livet
Legetimasjon![]()
Jøss. Det har jeg aldri vist frem (hverken innsett på Ullevål, Rikshospitalet, Fertilitetssenteret eller Porsgrunn).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legetimasjon![]()
Satte ikke du inn fot bare 6 dager siden? Kanskje det bare er en festeblødning?![]()

Jøss. Det har jeg aldri vist frem (hverken innsett på Ullevål, Rikshospitalet, Fertilitetssenteret eller Porsgrunn).
Satte inn blasto, så burde jo helst ha festet seg allerede. Er dessuten plaget av mye spotting til vanlig, så jeg tar det som et dårlig tegn. Men alt håp er jo ikke ute. Var veldig nedfor i morges, men nå har håpet kommet litt tilbake. Så blir jeg skuffet igjen av negativ test igjen i morgen tidlig, og får håpet opp i løpet av dagen, og sånn går nu dagan.![]()
Jeg er 11DPo i dag. Har aldri fått positive tester før. Jeg ser strekene , men synes andre sine tester er mye sterkere 11dpo. Hvilke erfaring har dere? Har testet ut overtriellen og hatt negative / blenda fram til i går. I går kveld kunne jeg skimte en strek på 2 tester , men var mer en skyggestrek.
Vis vedlegget 271367Vis vedlegget 271368

Prøv så godt du kan å la være å teste i en dag eller to, hcg stiger alltid forskjellighåper du får positiv test neste gang
![]()
Spottingen gjør meg så urolig uansett.Jeg har aldri levert det ifra meg, men de har fått se på det..Det må vi på St Olavs, leverer når vi kommer inn på innsettet og får det tilbake når vi går ut![]()
Hele fylket mitt har ikke ivf -klinikkHeldigvis har ikke mitt sykehus IVF-klinikk, så jeg opplyser selv både jordmor, fastlege og sykehuset om riktig termindato.![]()

Hele fylket mitt har ikke ivf -klinikk
Vi har ikke engang private ultralydklinikker, skikkelig elendig. Skal ta fly til Oslo for privat ul!
Så de er nok ikke vant til ivf-terminer, regner med å måtte informere dem om at de ikke har lov til å flytte på den![]()
Ikke noe annet du trenger![]()
Legetimasjon![]()
Nei, full blære og progesteron som avtalt.![]()
Det må vi på St Olavs, leverer når vi kommer inn på innsettet og får det tilbake når vi går ut![]()
Ja man tar det på morgenen uansett? Er jo så grisete, og når de i tillegg skal inn der [emoji23][emoji23]
Hele fylket mitt har ikke ivf -klinikk
Vi har ikke engang private ultralydklinikker, skikkelig elendig. Skal ta fly til Oslo for privat ul!
Så de er nok ikke vant til ivf-terminer, regner med å måtte informere dem om at de ikke har lov til å flytte på den![]()
Så om man bare følger klinikkens termindato, så blir det jo helt feil??
Mener både mannen og jeg måtte vise da vi var til uttak [emoji848]
Tusen takk! Greier nesten ikke forstå det [emoji23] har hatt en så utrolig dårlig følelse etter innsett. Fikk inn et blasto sist runde som de var utrolig fornøyd med -men ble negativt. Nå fikk jeg inn et 2 dagers av "helt ok kvalitet ". Får håpe det er en liten terminspire som har festet seg. Har ikke gjort annet enn å se på strekene de siste timene.Dette er flotte streker, det er helt fint 11 dpo. Gratulerer så mye, du er gravid.![]()
Tror ikke jeg greier det siden jeg først er på kjøret.Spottingen gjør meg så urolig uansett.