❤️ August 2018 ❤️

Satte ikke du inn fot bare 6 dager siden? Kanskje det bare er en festeblødning? :D

Satte inn blasto, så burde jo helst ha festet seg allerede. Er dessuten plaget av mye spotting til vanlig, så jeg tar det som et dårlig tegn. Men alt håp er jo ikke ute. Var veldig nedfor i morges, men nå har håpet kommet litt tilbake. Så blir jeg skuffet igjen av negativ test igjen i morgen tidlig, og får håpet opp i løpet av dagen, og sånn går nu dagan. :woot:

Satte inn blasto, så burde jo helst ha festet seg allerede. Er dessuten plaget av mye spotting til vanlig, så jeg tar det som et dårlig tegn. Men alt håp er jo ikke ute. Var veldig nedfor i morges, men nå har håpet kommet litt tilbake. Så blir jeg skuffet igjen av negativ test igjen i morgen tidlig, og får håpet opp i løpet av dagen, og sånn går nu dagan. :woot:

Prøv så godt du kan å la være å teste i en dag eller to, hcg stiger alltid forskjellig:) håper du får positiv test neste gang:D

Heldigvis har ikke mitt sykehus IVF-klinikk, så jeg opplyser selv både jordmor, fastlege og sykehuset om riktig termindato. :p
Hele fylket mitt har ikke ivf -klinikk :hilarious:
Vi har ikke engang private ultralydklinikker, skikkelig elendig. Skal ta fly til Oslo for privat ul!
Så de er nok ikke vant til ivf-terminer, regner med å måtte informere dem om at de ikke har lov til å flytte på den :shy:

Vi har ikke engang private ultralydklinikker, skikkelig elendig. Skal ta fly til Oslo for privat ul!
Så de er nok ikke vant til ivf-terminer, regner med å måtte informere dem om at de ikke har lov til å flytte på den :shy:

Ja, ta med retningslinjene om de forsøker å flytte på den!

Veldig greit om du bare oppgir hvor langt du er på vei og termindatoen din på kontroller underveis, da blir det riktig og ikke klinikkens rare beregning. :p

Det må vi på St Olavs, leverer når vi kommer inn på innsettet og får det tilbake når vi går ut:)

Ah. Da er det lurt å ta meg seg på St. Olavs ja. :)

Jeg måtte bare si fødselsnummeret mitt og navnet mitt hver gang.

Ja man tar det på morgenen uansett? Er jo så grisete, og når de i tillegg skal inn der [emoji23][emoji23]

Ja, før innsett må du ta på morgenen og ja. :)

Så om man bare følger klinikkens termindato, så blir det jo helt feil??

Så om man bare følger klinikkens termindato, så blir det jo helt feil??

Kommer an på klinikken. Noen av dem regner riktig. Noen gjør ikke det.

Mener både mannen og jeg måtte vise da vi var til uttak [emoji848]

Skjønte at dere må det i Trondheim ja. De gidder det ikke her nede på Østlandet. :p Bare ber om at vi kan fødselsnummer og navnet vårt.

Dette er flotte streker, det er helt fint 11 dpo. Gratulerer så mye, du er gravid. :D
Tusen takk! Greier nesten ikke forstå det [emoji23] har hatt en så utrolig dårlig følelse etter innsett. Fikk inn et blasto sist runde som de var utrolig fornøyd med -men ble negativt. Nå fikk jeg inn et 2 dagers av "helt ok kvalitet ". Får håpe det er en liten terminspire som har festet seg. Har ikke gjort annet enn å se på strekene de siste timene.

Tror ikke jeg greier det siden jeg først er på kjøret. :smiley-angelic002 Spottingen gjør meg så urolig uansett.

Skjønner deg godt. Jeg må også teste når kjøret har startet. Jeg håper du får to streker i morgen. :smiley-angelic001

Back
Topp