*RockStarBaby*s dagbok

Absolutt[emoji813]red har fått med meg at dere er i gang med å prøve på søsken, så spennende! Håper det går lettere med nr 2:love2
Takk [emoji173]️ Ja, det er litt sykt at man skal utsette seg for dette opplegget enda en gang til [emoji23] Men vi får håpe vi slipper like lang venting denne gangen [emoji849]
 
Det kan man trygt si ja:) Det har vi hatt, for det meste rolig hjemme, men godt det også:) Hvordan går det med dere? [emoji813]red
Det går bare fint her, litt lite søvn bare [emoji23] men men, har akseptert at sånn er det bare, og da går det litt bedre [emoji846]
 
Takk:Heartred Hvordan går det med dere og snart 1-åring? :)

Her går det veldig fint <3 Storkoser meg som mamma. Snart 1 årsdag og skulle ønske jeg kunne sette tiden på pause. Er en utrolig fin tid! Skal få oppdatert dagboken min veldig snart <3
 
Så koselig å lese! Kjenner meg så igjen i det du skriver om det å bli mamma. Litt tungt, ja, men veldig fantastisk ❤️❤️
 
Alt bra her. Litt vondt å jobbe og ikke være i permisjon lengre, men litt godt også med egentid og kollegaer igjen. Ellers en veldig aktig gutt som ikke vil sitte stille om dagen. Mye lek og moro :D
Ja, gruer meg litt til å begynne igjen selv.. Men det er sikkert bedre når man kommer igang :) Hehe, slik det skal være det :D
 
Ja, gruer meg litt til å begynne igjen selv.. Men det er sikkert bedre når man kommer igang :) Hehe, slik det skal være det :D

Når begynner du å jobbe igjen?:) Jeg må si jeg trives så utrolig godt med å være hjemme! Helt nydelig er det. Tenker at når jeg begynner på jobb igjen om ett års tid, må jeg først skrive en liste over positive ting ved jobben :p Skal dra innom jobb snart, har sagt jeg skulle komme dit i august, så tiden flyr! Får bli til uken, da.
 
Når begynner du å jobbe igjen?:) Jeg må si jeg trives så utrolig godt med å være hjemme! Helt nydelig er det. Tenker at når jeg begynner på jobb igjen om ett års tid, må jeg først skrive en liste over positive ting ved jobben :p Skal dra innom jobb snart, har sagt jeg skulle komme dit i august, så tiden flyr! Får bli til uken, da.
Har heldigvis perm ut året :) og skal jobbe litt mindre etter pappapermen så vi får utsatt barnehagestarten til høsten 19:) Trives så godt med å være hjemme jeg også! Har vært innom en del på jobben da så har holdt kontakten med alle:) Men ja huff.. nå kommer høsten og vips er året omme.. Vi får nyte det mens vi kan :)
 
Har heldigvis perm ut året :) og skal jobbe litt mindre etter pappapermen så vi får utsatt barnehagestarten til høsten 19:) Trives så godt med å være hjemme jeg også! Har vært innom en del på jobben da så har holdt kontakten med alle:) Men ja huff.. nå kommer høsten og vips er året omme.. Vi får nyte det mens vi kan :)

Det blir nok bra:) Har inntrykk av at mange utsetter barnehagestart til høsten. Tenkte meg innom jobben denne uken og hilse på dem, en god stund siden sist! De elsker babyer:p Kjekt å holde kontakten med jobben også.

Tiden kommer til å gå fort, ja! Blir nesten litt nostalgisk bare av tanken!
 
Back
Topp