Jeg ønsker å kjøpe en slik sprinkelseng der siden ikke skrus fast oppe eller nede, men kan senkes når du skal løfte ut eller inn den lille og så heves igjen etterpå. Håper noen her har en slik seng og kan forklare hvordan mekanismen fungerer.
(Hadde vært supert med et bilde av mekanismen også, hvis du orker). Hva heter sprinkelsengen du har? Er du fornøyd med den?
Jeg må bestille på nett, og ingen nettsider jeg har kommet over viser eller forklarer selve mekanismen, så føler at det blir en gjettelek å velge den beste...
Jeg må bestille på nett, og ingen nettsider jeg har kommet over viser eller forklarer selve mekanismen, så føler at det blir en gjettelek å velge den beste...
Den er god og solid , og veldig greit å kunne ta ned den ene siden og flytte bunnen høyere opp eller lavere. Kjøpt på Barnas Hus i 2013 . MEN, ikke det letteste å heve og senke den ene siden uten å nesten bruke litt `makt`, og det lager litt lyd
Første gangene klarte jeg rett og slett ikke få siden ned men etter flere forsøk så gikk det til slutt..