Forresten, noen som har sett Shadow den siste tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra.
Statusveiing i morgen da?
Gruer meg litt til veiingen i morgen siden jeg fikk kun trent på søndag og har vært på reise med litt for mye restaurant og hotell mat![]()
Forresten, noen som har sett Shadow den siste tiden?
Jeg er vel hjemme fra ferie og har kost meg litt vel mye så blir ingen veiing i morgen![]()
Ble overraskende -0,1 kg.
Ikke så veldig mye, men ved tanke på hvordan uken har vært så er jeg fornøyd
Tør ikke veie meg før jeg er igang med trening og bedre kosthold[emoji85]
Takler dårlig slag i trynet...
Ble overraskende -0,1 kg.
Ikke så veldig mye, men ved tanke på hvordan uken har vært så er jeg fornøyd
Veldig inspirerende [emoji4]Flott da og en motiverende start på høstsesongen og for deg vektnedganginnspurt
Veldig inspirerende [emoji4]
Nå gjelder det bare å klare å fortsette noen få uker til og få en god buffer før jul [emoji14]
Det forklarer joHun er på ferie i egypt[emoji16]
Tør ikke veie meg før jeg er igang med trening og bedre kosthold[emoji85]
Takler dårlig slag i trynet...
Gleder meg til dere kommer ordentlig i gang igjen, er veldig kjedelig å være den eneste som veier seg...eeeeeeenig - må gå et par uker med litt hardt regime her før jeg går på vekten. Var dog flink med trening i sommer før ferien så det blir greitt å ta opp igjen (tror jeg).
FANTASTISK![]()
Gleder meg til dere kommer ordentlig i gang igjen, er veldig kjedelig å være den eneste som veier seg...
Det er sikkert ikke så ille som dere tror
Kjære søte vennen min.Søte du, her er det verre enn jeg tror[emoji30] merker det på klær...[emoji13]
Kjære søte vennen min.
Det har jeg hørt du ha sagt før uten at det var så ille som du trodde..
Det som kommer fort, det forsvinner fort også.Veide meg igår[emoji85]
Og jeg hadde rett....+ 5 i løpet av sommeren[emoji13][emoji20][emoji30]