Nummer to - lenge før planlagt

God klem til deg også idag ❤️ På mandag er han her, og skal med deg hjem ❤️

Tusen takk for klem! Ja det er helt fjernt å tenke på, men jeg har mine øyeblikk der jeg klarer å se det for meg og den følelsen er skikkelig god :) ❤️
 
Klem til deg! [emoji173]️ Kan forestille meg at det må bringe frem et rush av følelser med dagens triste nyhet.
 
Og forresten. Hvis det blir veldig vanskelig, kan du sikkert kontakte føden allerede i morgen og forklare situasjonen. Kanskje de kan snike deg inn på fredag i stedet...
 
Klem til deg! [emoji173]️ Kan forestille meg at det må bringe frem et rush av følelser med dagens triste nyhet.
Og forresten. Hvis det blir veldig vanskelig, kan du sikkert kontakte føden allerede i morgen og forklare situasjonen. Kanskje de kan snike deg inn på fredag i stedet...

Ja, når man leser slike ting så blir man kasta tilbake til det og man tenker litt ekstra på det. At det sitter noen der som har det akkurat slik jeg hadde det i fjor sommer, nå.

Jordmora sa akkurat det samme når jeg var der på mandag :D Men skal klare det, nå har jeg vært tålmodig helt siden desember, så skal klare en helg til! Så vet jeg at jeg bare kan dra til sykehuset for en sjekk når som helst, og det hjelper jo veldig :)
 
Gratulerer med 38 uker

Forstår tankene og frykten din. Du har liksom opplevd det verste en gang og nå kom det nært igjen. Kjenner på det nå jeg og, om enn ikke like kraftig.
Lytt til deg selv og ta kontakt med føden om det blir for mye

Klem.
 
Ja, det gikk supertreigt i starten, så var det en periode som varte frem til for noen uker siden som gikk ganske fort. Men nå de siste 3-4 ukene går det såå sakte, selv om dagene går fort. Veldig gjenkjennbart det du skriver med psykisk og fysisk maraton, men jeg kjenner at det psykiske er det hardeste. Hadde jeg 100% visst at det gikk bra så kunne jeg vært gravid ett år til, så lenge jeg visste at det gikk bra. Synes det blir tyngre og tyngre nå når vi er så nærme målet. Tenk om det skulle skje noe nå, og han egentlig er helt klar til å komme ut... Men må bare holde ut!

Oi, tenk det ja! 6 mnd allerede! Husker jeg synes det var så fint å lese det du skrev når du var gravid, da var det et håp for oss også! Veldig glad for at alt går bra og dere koser dere :) ❤️ Men jeg kan tenke meg at å balansere de to tingene er vanskelig ja.. Men samtidig så tror jeg kanskje at vi klarer å sette pris på småtingene som vi ellers kanskje ikke hadde tenkt så mye på, og ikke bry oss så veldig om det som faktisk ikke er såå viktig.

Jeg føler jeg har blitt ganske flink det siste året til å ikke bry meg om det som ikke er så viktig. Så håper jeg også kommer til å ha samme reaksjon på de små tingene i livet, når lillebror kommer :)

Det er absolutt så sant, de små tingene jeg ofte irriterte meg over før, er ikke alltid like viktige.
Leste siste oppdatering nå også. Kun noen få(lange) dager igjen til dere endelig har lillebror levende i armene deres ❤️❤️❤️ Håper veldig at alt med ks kan gå etter planen, og veldig sannsynlig er det høyt prioritert at det blir som planlagt. :) heier på dere!!
 
Det er absolutt så sant, de små tingene jeg ofte irriterte meg over før, er ikke alltid like viktige.
Leste siste oppdatering nå også. Kun noen få(lange) dager igjen til dere endelig har lillebror levende i armene deres ❤️❤️❤️ Håper veldig at alt med ks kan gå etter planen, og veldig sannsynlig er det høyt prioritert at det blir som planlagt. :) heier på dere!!

Tusen takk for det! ❤️ :)
 
Sender deg lykkeønskninger :Heartred
 
:Heartbigred
 
Lykke til
Håper du får en flott opplevelse!
 
Håper alt er bra med dere alle tre!
 
Håper dere har lillebror i armene dere nå❤️ :)
 
Back
Topp