❤Ikm uke 34❤

Har du prøvd en annen test? ikke gi opp håpet! Hun Vibeke har jo sagt hun har troa også :D Kanskje du bare tester for tidlig eller at ikke har hatt konsentrert nok urin på enkelte av testene? Hva med CB early? :D
Det er for tidlig til å gi opp! Vanligvis får jeg svak svak positiv 8 dpo, det er i følge el om 2 dager. Tenker det er noe rart med de testene .. Satser på positiv test om noen dager da og at jeg skal få oppleve å bli tre barns mamma om ca 9 måneder!
 
Det er for tidlig til å gi opp! Vanligvis får jeg svak svak positiv 8 dpo, det er i følge el om 2 dager. Tenker det er noe rart med de testene .. Satser på positiv test om noen dager da og at jeg skal få oppleve å bli tre barns mamma om ca 9 måneder!

Ja ikke sant. Det er jo veldig tidlig :p Er du 7 dpo i dag ca? Du får ta en test i morgen tidlig. Det tenkte jeg å gjøre også men har dessverre ikke flere tidligtester enn den ene jeg svidde av idag så håper posten er rask:rolleyes:
 
Image1534260789.527222.jpg
syns det er så rart. Den øverste testen tatt i går ser virkelig positiv ut.. den i dag er så å si blank.. det trigger så den testegalskapen[emoji849]
 
Vis vedlegget 270754 syns det er så rart. Den øverste testen tatt i går ser virkelig positiv ut.. den i dag er så å si blank.. det trigger så den testegalskapen[emoji849]

Hørt at noen får sterkere positive tester på kvelden? :) men ahr selv opplevd å få skyggestrek på kveld og blenda dagen etter.. frustrerende.. man klarer jo ikke å la vær å bli glad og oppspilt!

Har du noen andre typer tester liggende?
 
Hva skjer nå..

Ser strek på den nederste :)

Er tydelig strek på den testen, men jeg tror det er skygge der streken egentlig skal være på grunn av fargestoff.. kan ikke tenke meg det der er gravid strek. Noe rart her[emoji5] Men nå stakk det plutselig skikkelig på høyre side der nede.. er ikke mer enn 6-7 dpo.
 
Er tydelig strek på den testen, men jeg tror det er skygge der streken egentlig skal være på grunn av fargestoff.. kan ikke tenke meg det der er gravid strek. Noe rart her[emoji5] Men nå stakk det plutselig skikkelig på høyre side der nede.. er ikke mer enn 6-7 dpo.
Satser og håper på en babyspire for deg :)
Jeg fikk plutselig masse utflod i dag, og jeg som trodde el var over :p ikke fått testa så aner ikke hva kroppen min surrer med.. men ikke lenge siden jeg slutta på p piller så er vel ikke helt i syklus enda kanskje :p
 
Satser og håper på en babyspire for deg :)
Jeg fikk plutselig masse utflod i dag, og jeg som trodde el var over :p ikke fått testa så aner ikke hva kroppen min surrer med.. men ikke lenge siden jeg slutta på p piller så er vel ikke helt i syklus enda kanskje :p

Hvordan var utfloden da? Økt utflod er gravid symptom [emoji5]
 
Har du testa meir ?

Ja, lagt ut bilde. Mindre tydelig strek i dag, men ser strek på den også. Tok en babyplan tidlig test også
Image1534264482.831477.jpg
øverste er fra i stad og der kan jeg skimte noe, nederste er fra i går og den er blank. Hadde forøvrig noen voldsomme stikk i høyre side istad. Mulige festesmerter
 
Ser noe på de babyplan testene katz1, dette må jo være baby? :D

Jeg har veldig vondt i venstre lyske, noen som har hørt at det er en tidlig symptom? 7 dpo idag. :eek:
 
Sist jeg ble gravid som endte i sa i april fikk jeg bekkenløsningssymptomer allerede på dpo 3. I dag er det dpo 3 og jeg kjenner bekkenløsningstull allerede nå. Jeg tester alltid sent så bare å smøre seg med tålmodighet.

Oioi spennende [emoji2]
 
Ser noe på de babyplan testene katz1, dette må jo være baby? :D

Jeg har veldig vondt i venstre lyske, noen som har hørt at det er en tidlig symptom? 7 dpo idag. :eek:

Spennende at du ser[emoji5] jo lyske smerter er tidlig symptom. Jeg har kjent noe i lysken og på venstre side i nedre kvadrant har det bært voldsom stikking. Men det kommer å går.. Da satser vi på at dette gir oss babyene vi ønsker oss[emoji173]️
 
Spennende at du ser[emoji5] jo lyske smerter er tidlig symptom. Jeg har kjent noe i lysken og på venstre side i nedre kvadrant har det bært voldsom stikking. Men det kommer å går.. Da satser vi på at dette gir oss babyene vi ønsker oss[emoji173]️

Okei spennende, jeg har troa på oss :) venter på nye babyplan tester i posten nå :rolleyes:

Fikk denne idag men jeg har overredigert og plassert ved siden av el test (den grønne)
9F6953A2-38EB-4BDB-B8FC-D385B7C03331.jpeg
 
Veldig usikker på om jeg ser noe.. om jeg virkelig legger godviljen til[emoji5]

Haha jeg vet, jeg lo av meg selv når jeg så på testen.. for jeg blir faktisk så usikker på om det er strek der eller ikke når jeg stirrer på den... :p godt ingen ser meg tenker jeg :p :hilarious:
 
Haha jeg vet, jeg lo av meg selv når jeg så på testen.. for jeg blir faktisk så usikker på om det er strek der eller ikke når jeg stirrer på den... :p godt ingen ser meg tenker jeg :p :hilarious:

Når jeg stirrer lenge nok på testene kommer det ofte streker frem som ikke er der... Egentlig helt pinlig at man holder på sånn her[emoji5][emoji23] Blir litt skada av all den prøvingen og testingen .. Hjelper ikke akkurat på om man er hormonell i tillegg[emoji1384]‍♀️
 
Wii så kjekt å ha deg med her [emoji4] Minlillenr3 her. Måtte bruke den gamle profilen fordi jeg ikke kommer meg inn på den andre[emoji849] Får ikke endret nick på denne brukeren

Takk :) kjekt å komme inn på en IKM gruppe igjen :D

Kjedelig at du ikke får endret nicket ditt da.
 
Back
Topp