❤️ August 2018 ❤️

Takk jenter ❤️
Kjipt å ha gått på diverse hormoner for «ingen ting», men enda kjipere å vente!
Får lyst til å ta det privat, for å få det fort, men jeg bør vel klare å vente. Med mine lange sykluser også, så blir en-to sykluser veeeeldig lenge :(

Jeg får bruke Letrozol i syklusene i mellom i Porsgrunn, pga. de ustabile syklusene mine. Du kan ikke få det du og da?

Takk! På vei til klinikken nå, lang reisevei. Ikke fått noen telefon enda, men husker heller ikke når de skulle ringe...

Spennende!!! :D

Da har de ringt. Fem av fem befruktet[emoji28] Overlever de, får jeg to inn imorgen.

Har du hørt noe?

Fantastisk!!! :D Gratulerer!

Nei, de skal ringe "Etter kl 12." Så jeg må nok vente en stund. :bag:

Ferdig i telefon med en hyggelig dame. Hun kunne fortelle om 10 befruktede egg. :D

Hurra! :D

Jeg må på kontroll i morgen tidlig pga. mulig overstimulering, og da bestemmer de om jeg får 0, 1 eller 2 embryo inn. :nailbiting: Altfor spennende nå!

Ferdig i telefon med en hyggelig dame. Hun kunne fortelle om 10 befruktede egg. :D

Jeg må på kontroll i morgen tidlig pga. mulig overstimulering, og da bestemmer de om jeg får 0, 1 eller 2 embryo inn. :nailbiting: Altfor spennende nå!

Fantastisk! [emoji2][emoji173]️ Nå må de overleve til termin! Krysser fingrene for at du får innsett og ingen tegn til overstimulering [emoji1374]

Wow! Superfantastisk [emoji7] Har du noen symptomer? Jeg kjente det skikkelig etterhvert, så er igrunn glad det ikke ble innsett! Altfor spennende ja [emoji87]

Fantastisk! [emoji2][emoji173]️ Nå må de overleve til termin! Krysser fingrene for at du får innsett og ingen tegn til overstimulering [emoji1374]

Håper det er ett terminembryo blant dem nå ja. :Heartred Jeg krysser fingrene for det jeg og. :D Takk! :Heartred

På denne tiden i morgen er jeg forhåpentligvis ruger! Åh hva jeg gleder meg og gruer meg! Kommer til å bli en lang vei oppover med redsel for tlf om ikke overlevd embryo:hungover:

Vet du når de eventuelt ringer da? Håper du slipper den telefonen, du skal jo ruge på gullegget i morgen. :Heartred

Wow! Superfantastisk [emoji7] Har du noen symptomer? Jeg kjente det skikkelig etterhvert, så er igrunn glad det ikke ble innsett! Altfor spennende ja [emoji87]

Ja, det var flott befruktning. :D

Nei, jeg har egentlig ikke det. Vekten gikk ned 0,5 kg i dag fra i går, så ikke akkurat tegn til væskeopphopning. Jeg er ikke oppblåst lenger (det var jeg på slutten av stimuleringen). Og jeg har ikke noe vondt etter uttak e.l. lenger heller, det var vondt/ømt i noen timer i går, slik det har vært hver gang etter uttak.

Hvilke symptomer hadde du?

Nei, sa bare at de ringte hvis det var noe spesielt.. Så håper de ikke ringer! Har time halv ett så heldigvis ikke så sent:Heartred

Da satser vi på null telefon og flott embryo inn. :D

Da har jeg fått satt inn en fin blastocyst! Måtte to leger og litt knoting til for å få den på plass, men ellers ser det lovende ut. Puh!

Gratulerer som ruger! :D Når er testdag?

Back
Topp