Bevegelser og spark?

I går kunne endelig mannen kjenne sparkene til lille hjertet:Heartpink
Det er en aktiv liten fyr/frøken der inne om dagen:Heartpink så deilig å kjenne på all bevegelse!
 
17+5 ca kjente jeg plutselig tydelige dult, og har kjent hver dag siden da. Minimalt før den tid så ble overrasket over at det ikke var noen overgangsperiode eller noe :p (tredjegangs)
 
Jeg er 16+0 og tredjegangsfødende. Kjente første skikkelige spark innvendig på lørdag, men kan ikke kjenne noe utvendig enda [emoji4]
 
Nå i kveld er jeg ikke i tvil på at jeg kjente bevegelse fra mini :D er 17+4 og førstegangs. Har lurt litt denne uka, men i kveld var det show fra magen:rolleyes: kjenner jeg blir både betatt og storm forelsket! Bare synd mannen er bortreist til fredag :( tror han snart kan kjenne det med det showet som var i kveld :happy:
 
Jeg kjenner og kjenner, men kjenner foreløpig bare min egen puls. Er 16+5 i dag. Gleder meg til jeg kjenner noe!
 
Har vært så usikker på om hva som har vært spark og ikke. Men de to siste dagene har jeg kjent tydeligere spark og masse aktivitet flere ganger om dagen. Er 18+5.
Mannen min kunne kjenne det for første gang i dag! :D så herlig å få bekreftelse på at ting går som det skal! Gleder oss til OUL på tirsdag:smiley-bounce012
 
Samboer fikk sitt første spark i hånden i går [emoji2] helt utrolig å kjenne det så tydelig [emoji5] har også merket endel romsteringer av den lille huleboeren, da jeg hadde skikkelig skeiv mage når jeg lå på ryggen her om dagen, da lå h*n på høyre side [emoji28]
 
Var 17+6 første gang det ikke var noen tvil. Nå 19+0 kjenner jeg masse hver dag, aktiv liten gutt der inne :Heartred Gleder meg til sambo kan få kjenne på utsiden, blir sikkert ikke så lenge til :)
 
Nå i uke 20 kjenner jeg tydelig liv hver dag. Det kjennes godt på utsiden også. Er sååå koselig <3
 
Kjent noe jeg ikke kan forklare et par ganger... men ikke noe regelmessig. Er 18+5 nå.. og førstegangsfødende...så blir vel snart:)
 
Har kjent bobler nå noen dager, nevnte det til jordmor i sta og hun mente det kunne være spark :)
 
Jeg bare elsker å kjenne romsteringer og spark fra den lille [emoji7][emoji173]️ jeg er så hinsides forelsket allerede[emoji173]️[emoji173]️
 
Lurer på om lille har snudd seg nå, for har gått fra å kjenne tydelige bevegelser til bare lett "kiling" et par ganger om dagen. Flere som har merket at lille har snudd seg? Var så gøy å kjenne masse, så vil jo at han skal snu seg tilbake igjen, Haha!
 
Lurer på om lille har snudd seg nå, for har gått fra å kjenne tydelige bevegelser til bare lett "kiling" et par ganger om dagen. Flere som har merket at lille har snudd seg? Var så gøy å kjenne masse, så vil jo at han skal snu seg tilbake igjen, Haha!
tror han vår snudde seg noe under OUL i går, for når vi startet var det overhodet ikke mulig å bekrefte noe kjønn pga plassering. Men så måtte jeg ut og tømme blæra for å få sett orntlig på morkaka og når vi startet igjen så var det umulig å ikke se kjønn ;) så noe romstering drev han iallefall med. de har vel ganske greit med plass så de flytter på seg som de vil tror jeg ;)
 
tror han vår snudde seg noe under OUL i går, for når vi startet var det overhodet ikke mulig å bekrefte noe kjønn pga plassering. Men så måtte jeg ut og tømme blæra for å få sett orntlig på morkaka og når vi startet igjen så var det umulig å ikke se kjønn ;) så noe romstering drev han iallefall med. de har vel ganske greit med plass så de flytter på seg som de vil tror jeg ;)
Hehe, ja de har vel enda god plass å røre seg på! Vår romsterte veldig under OUL, men når målingene skulle tas lå han helt stille, som om han visste at det var noe som skjedde på utsiden :')
 
Lurer på om lille har snudd seg nå, for har gått fra å kjenne tydelige bevegelser til bare lett "kiling" et par ganger om dagen. Flere som har merket at lille har snudd seg? Var så gøy å kjenne masse, så vil jo at han skal snu seg tilbake igjen, Haha!

Min lille flytter på seg «hele tiden», det vil si at jeg kan kjenne magen er hard/myk om en annen, for å finne plasseringen av lille [emoji5] noen ganger kjenner jeg skikkelig tydelig bevegelse, mens andre ganger bare lett kiling [emoji5] men er normalt å ikke egentlig kjenne babyen hver dag, det er senere i svangerskapet man skal vurdere det mer seriøst [emoji5][emoji1405]
 
Jeg er 18 uker i dag, og har ikke kjent noe ennå. Ser veldig frem til å kjenne noe nå, så jeg vet at det faktisk skjer noe der inne, og at det går greit
 
Kravler godt inni der, spesielt på kvelden :) er 23+2 nå :) har kjent daglig liv siden uke 17, med morkaken foran. Så jeg sier meg veldig fornøyd med det, da jeg så å si aldri kjente noe med første
 
Back
Topp