Bevegelser og spark?

En tråd i 'Januar 2019' startet av Smule, 25 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Smule Elsker forumet

Mange som har begynt å kjenne spark og bevegelser nå? :)
    Har vært litt usikker på om det har vært babyen, tarmen eller hva..
    Men denne uken er det ikke lenger tvil:love7
    Deilig å kjenne at den lille gir bekreftelser på at den koser seg der inne:Heartpink

Når kjente dere noe for første gang?

Jeg er i uke 17 og først denne uken jeg har kjent noe.
    Dette er mitt 4.svangerskap, husker ikke når jeg kjente det med de andre :knegg:

• Liker Liker x 3
  2. Banoffie Glad i forumet Desemberskatter 2016 ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2019

Mitt andre svangerskap, kjenner ingen ting enda 14+6. Gleder meg til å kjenne! Har morkaken foran denne gangen også og regner ikke med å kjenne noe før i uke 17-18 som sist :)

• Liker Liker x 1
  3. Blåfugl Glad i forumet Januarlykke 2019

Har kjent noe de siste par ukene som jeg tror er bevegelse:) Ca 17+4 idag.

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Smule Elsker forumet

Nei, da kan det fort ta litt tid :( men det kommer nok tidsnok for det :) aldri opplevd å ha morkaken foran, så har ingen egne erfaringer med det. Men siden du hadde det sist også, så veit du jo hvordan det er :)

5. Blåfugl Glad i forumet Januarlykke 2019

Har også morkaka foran, men tror jeg har kjent noe siden uke 16 ca. Minner i hvert fall veldig om bevegelsene jeg husker fra jeg gikk gravid med førstemann:)

6. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Akkurat samme her [emoji6]

• Liker Liker x 1
  7. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Jeg aner ikke om jeg har kjent noe eller bare innbiller meg litt [emoji28] men tror ikke det, da jeg er førstegangs og har morkaken på fremre livmorvegg. Satser på at jordmora kan høre hjertelyden neste onsdag på jordmortime og at jeg kanskje begynner å kjenne noe videre [emoji2]

• Liker Liker x 1
  8. *SnartMammaTil5* Flørter med forumet

Har kjent masse bevegelse den siste uken. Har morkaken på bakveggen, så det gjør det jo litt enklere. Er 14+3 med mitt 5 barn[emoji4]

• Liker Liker x 1
  9. Ceres Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Siste uken har jeg ikke vært i tvil, så ble ca. 17 uker for jeg var sikker på at det var babyen :)
    Er mitt tredje svangerskap og husker ikke når jeg kjente med de to andre

• Liker Liker x 1
  10. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Har ikke kjent noe enda, er 14+6 idag.. sist kjente jeg liv 17+3, så jeg gleder meg!! Kjenner jo litt av og til som jeg lurer litt på, men ingenting jeg er sikker på :p

11. Januarmammaen Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Ganske sikker på at jeg kjenner det bobler, er straks 14 uker

12. Villrosa Elsker forumet Septembergull'17 Januarlykke 2019

Mistenker at morkaka er foran, for kjenner bare litt kiling i ny og ne. 17 uker i morgen og kjente det mye tidligere med de andre to :p Godt det bare er to uker til OUL ❤️

• Liker Liker x 1
  13. Istid Elsker forumet Marshmallows2021 Januarlykke 2019

Jeg er 14+1 og tror jeg har kjent noe de siste dagene, men er ikke sikker:think005 min tredje graviditet, med nr 1 kjente jeg i uke 17 og nr.2 i uke 16. Veldig spennende tid dette:):)

14. Soffi23 Elsker forumet

Jeg er ganske sikker på at det er smådult jeg har kjent siste uken! Håper det hvertfall, aldri hatt så mye rare rykk der nede i magen, kjennes ut som kraftig lemus, men kjenner ingenting på utsiden[emoji28] Gleder meg til kraftige spark nå[emoji7] 16+3 i dag

• Liker Liker x 2
  15. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Har kjent nesten daglig aktivitet siden uke 17, har morkaken foran. :)

• Liker Liker x 2
  16. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Blir imponert hvor mange som vett hvor morkaken ligger. Var på tul i uke 9 men fikk ikke info om morkaken så regner med det var tidlig, så aner ikke...

17. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Er det din første? [emoji5]

18. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Jeg var på TUL i uke 12 og 13, derfor jeg vet hvor morkaken ligger [emoji5]

• Liker Liker x 1
  19. Smule Elsker forumet

Var på TUL i uke 13, han fortalte meg da at morkaken var bak :)
    Ingen som vet det med mindre de har hatt ultralyd ;)

20. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Vett du må ta ul for å vite det men synes det er mange som har tatt ul

Del denne siden