Hei, nå føler jeg meg desperat, har en liten gutt på 2,5 uke som jeg er så heldig å få full amme, men nå gir jeg snart opp. I snart 2 uker har jeg gått med det kjøttsåret på ene bryst knoppen, det er blitt litt bedre men vegrer meg veldig for å amme på den puppen.
Bruker daglig purilan og holder det fuktig for å la det gro innenfra og ut, har også nå begynt med multi mam kompress og canesten (sistnevnte på oppfordring fra helsesøster etter en samtale)
Men nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre, har bare lyst til å få noen til å se på brystet om alt ser rett ut, for nå har jeg så vont at jeg vil bare skrike
så mitt spørsmål er, hvem skal man kontakte, føler meg helt vill i en jugel jeg ikke har noe kunnskaper til :/
Beklager langt innlegg :/
Bruker daglig purilan og holder det fuktig for å la det gro innenfra og ut, har også nå begynt med multi mam kompress og canesten (sistnevnte på oppfordring fra helsesøster etter en samtale)
Men nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre, har bare lyst til å få noen til å se på brystet om alt ser rett ut, for nå har jeg så vont at jeg vil bare skrike
Beklager langt innlegg :/