❤️ August 2018 ❤️

Tok en test når jeg kom hjem i går og den var negativ, 10 dpo. I dag har jeg begynt å spotte noe jeg aldri gjør og det virker som om TR er på vei. Forventer egentlig TR om 4 dager i henhold til EL-tester. Noen som vet om det er vanlig med syklus som er litt på tur etter en kjemisk/SA?

Hvordan går det med deg? :)

Haha. Jeg er skikkelig dårlig på alle disse begrepene.

Nei, dessverre ingen på frys noen av gangene her. Jeg starter på sprøyter ved menstruasjon i august, istedenfor å time det med progynova i forkant som jeg måtte sist. Er det det samme som kort protokoll ferskforsøk? [emoji23]

Hvordan går det med deg? :)

Hei [emoji4]Jeg er ganske ny her. Vi har en gutt født i februar 2015 og har prøvd på nr 2 siden mai 2016. Hadde en abort i September 2016 i uke 12 og en i desember 2016 i uke 6. Og etter dette har jeg ikke blitt gravid. Vi ble henvist til Porsgrunn i november 2017 og fikk time i begynnelsen av mars. Gikk på femar fra august til oktober, men ingen graviditet. Fikk femar igjen nå i Porsgrunn og har brukt det i 3 mnd. De fungerer, men det virker som at det er egglederne mine som har dårlig passasje. Så har jeg gått på hormonstimulering i denne syklusen med menopur og cetrotide. Var på sjekk mandag denne uken og det ble bestemt uttak i går. Var der og de fikk ut 17 egg, så det blir ikke innsett nå pga. fare for overstimmulering. Så nå må jeg drikke 3L væske om dagen og ta blodfortynnende en del dager. Ble oppringt i formiddag og det var så langt 8 egg som hadde blitt befruktet. Får beskjed igjen på mandag/tirsdag om hvor mange som har klart seg og kan fryses. Så da blir det innsett på oss i august siden de har stengt på fertilitetsklinikken hele juli [emoji4] Spennende å endelig være i gang og å lese om alle andre i lignende situasjoner [emoji4]

Hvordan går det med deg? Hvor ligger du an i syklusen nå? :) Vet du hvor mange embryo du fikk på frys?

Ja, håper juli går fort!! Litt trist å ønske sommeren vekk, men

Blir du her i august-gjengen eller går du over i september? :) Jeg går gjennom lista nå som august er i gang. ;)

Hei!

Ny i forumet, og på IVF.
Første forsøk på første barn.
avtale om uttak på Haugesund i uke 33.

Henvist i 2017 på grunn av endometriosen, og fikk oss en overraskelse da vi fant ut at mannens bidrag faktisk blir det største problemet.
Ønsker oss veldig barn, og håper så inderlig at det lykkes. Kjenner at det blir en litt for spennende reise dette... ❤

Trippel faktor, endometriose, pco, og veldig få sædceller. ICSI.

Medisin:
Starter med progynova den 27.08,
100 Gonal-f den 2.08,
Orgalutran den 7.08
og ul i Haugesund den 9.08.

Hvordan går det med deg? Lykke til med sprøytestart i dag. :)

Vil du fortsatt være i listen her, eller går du over i september-gruppen? :) Jeg går gjennom alle i august-gruppa nå som august er i gang. :Heartred
Beklager tregheten, jeg skulle sagt fra for lenge siden at jeg hopper over i september!

Beklager tregheten, jeg skulle sagt fra for lenge siden at jeg hopper over i september!

Det er jo ikke noe farlig, ingen som kastes ut her. :) Jeg følger deg spent i september! :D

Hjelp! Begynte å blø idag (det rant liksom..) det er en uke før forventet mens?!

Blir så usikker hver gang. Skal jeg regne idag som første syklusdag, eller imorgen når den er ordentlig igang?

Skal på farris bad imorgen å feire kjæresten, hadde vært litt ålreit å regne imorgen som CD1 så vi kunne drukket litt vin til maten :p

Jeg synes du er flink som har kontroll Eiddwen! All ros til deg for det!

Måtte bare se gjennom listen vår, og der var det en del jeg ikke hadde hørt fra på en stund. :p :D

Ja det håper jeg da:) Bare å knaske piller frem til neste kontroll! [emoji85]

Min vokste dessverre tregt; så jeg endte jo på kun 6,8 mm. Jeg ble helt forvirret her tidligere i dag og tenkte "ja, 0,1 mm sa de kanskje for å berolige meg", men det var tydeligvis i hormon-ørska. Min vokste nemlig kun 0,1 mm per dag første uka... :shifty: Håper din spretter opp! :D

Hjelp! Begynte å blø idag (det rant liksom..) det er en uke før forventet mens?!

Blir så usikker hver gang. Skal jeg regne idag som første syklusdag, eller imorgen når den er ordentlig igang?

Skal på farris bad imorgen å feire kjæresten, hadde vært litt ålreit å regne imorgen som CD1 så vi kunne drukket litt vin til maten :p

Frisk blødning er CD1, men frem til innsett kan du drikke alkohol. Bare unngå flatfylla. :rolleyes: Jeg ble oppfordret til å dra hjem og kose meg med god vin helgen før uttak sist - de håpet jo det skulle være lenge til neste sjanse. :p

Min vokste dessverre tregt; så jeg endte jo på kun 6,8 mm. Jeg ble helt forvirret her tidligere i dag og tenkte "ja, 0,1 mm sa de kanskje for å berolige meg", men det var tydeligvis i hormon-ørska. Min vokste nemlig kun 0,1 mm per dag første uka... :shifty: Håper din spretter opp! :D

Uff! Kjedelig!
Hva begynner man egentlig ca på første mensdag!

Back
Topp