❤️ August 2018 ❤️

Jeg har et lite spørsmål. Streken i går var jo veldig svak. Da jeg tok digital test i dag viste den «Gravid 2-3», men så har en gjort meg oppmerksom på at det kan bety at det er kjemisk. Hun mener streken bør være sterkere. Jeg vet for lite om dette kjenner jeg. Fått beskjed fra klinikken om at jeg må ta UL om 3 uker, så betyr det at jeg må vente til da for å se om jeg er gravid eller ikke?

Minns du hadde gravid 1-2, for så nå ha 2-3? Da har det iallefall steget. Du kan spørre legen din om å ta en blodprøve med noen dagers mellomrom så de ser om HCG dobler seg.
Har du tatt en strimmeltest?

Blææ! Jeg klarer ikke stresse ned dette få-el-til-rett-tid-opplegget! Hodet mitt er helt på blåbærtur og jeg klarer seriøst ikke tenke på noe som helst annet.. Tenk kunne man bare visst når den kommer! Orker bare ikke kjellerturen om det ikke blir innsett nå! Hater ferie og helgestengt, kan ikke få sagt det nok [emoji35]

Blææ! Jeg klarer ikke stresse ned dette få-el-til-rett-tid-opplegget! Hodet mitt er helt på blåbærtur og jeg klarer seriøst ikke tenke på noe som helst annet.. Tenk kunne man bare visst når den kommer! Orker bare ikke kjellerturen om det ikke blir innsett nå! Hater ferie og helgestengt, kan ikke få sagt det nok [emoji35]

Huff. Jeg forstår så godt at du kverner på dette. Det er jo altoppslukende dette opplegget her selv når alt går på skinner, så med et så stort hinder i veien ville jeg vært nervevrak. :( Håper du klarer å gjøre noe hyggelig for å distrahere deg selv hvert fall litt innimellom. Jeg krysser fingrene så hardt for at kroppen din skal slippe egget på riktig dag. :Heartred

Huff. Jeg forstår så godt at du kverner på dette. Det er jo altoppslukende dette opplegget her selv når alt går på skinner, så med et så stort hinder i veien ville jeg vært nervevrak. :( Håper du klarer å gjøre noe hyggelig for å distrahere deg selv hvert fall litt innimellom. Jeg krysser fingrene så hardt for at kroppen din skal slippe egget på riktig dag. :Heartred

Det er altfor altoppslukende [emoji31] Skulle gjort mye for styrt syklus så man har noe konkret å forholde seg til.. Heldigvis er det mye som skjer i helgen, og kontroll neste fredag, så får bare håpe tiden går fort! Tusen takk for det! Det gjør jeg og [emoji173]️

Det er altfor altoppslukende [emoji31] Skulle gjort mye for styrt syklus så man har noe konkret å forholde seg til.. Heldigvis er det mye som skjer i helgen, og kontroll neste fredag, så får bare håpe tiden går fort! Tusen takk for det! Det gjør jeg og [emoji173]️

Godt du har en hel helg i mellom nå. Så må det gå raskt til kontrollen etterpå. :) Og så eggløsning på riktig dag!

Herregud, så trege de er a! Vet de ikke at jeg venter!![emoji23] haha neida, men kan de kan ringe snart altså!

Herregud, så trege de er a! Vet de ikke at jeg venter!![emoji23] haha neida, men kan de kan ringe snart altså!

Men sendte gynekologen beskjed til dem? Eller har du skrevet i Crypho?

Hatt så rar mens denne mnd.. Bare 4 dager og jeg pleier å ha den i 7-8 dager.. Ikke noe spotting eller noe bare rent blod og plutselig stopp... Beklager detaljer, men blir det slik pga progynovaen? Kan ikke huske den har blitt slik før av den

Ikke sett før jeg heller, men står på brevet jeg fikk fra St. Olavs. Så kanskje de bare trengte å få frem at det var prøvd begge deler..? Ingen aning altså..

Blir heldigvis styrt syklus. Har ikke kommet lengre enn dag 7, og må vente til neste tr for å starte. Siden tr kom alt for sent/for tidlig siden det var sommerstengt. Har ringt St. Olavs, så får vel en plan snart :)

Jenta vår ble til på første fryseforsøk sist, fikk da heller ikke innsett etter uttaket. Så satser det går nå å :D

Wow, ble plutselig endring fra St. Olavs, de ville nå prøve naturlig syklus denne mnd, også tar vi styrt neste om el ikke skulle dukke opp/vi må avbryte pga el på mandag eller tirsdag :) da blir det plutselig forsøk uansett denne mnd!

Wow, ble plutselig endring fra St. Olavs, de ville nå prøve naturlig syklus denne mnd, også tar vi styrt neste om el ikke skulle dukke opp/vi må avbryte pga el på mandag eller tirsdag :) da blir det plutselig forsøk uansett denne mnd!

Så gøy med forsøk allerede nå. :D

Jada hun faxet over. Forrige gang (for noen år siden) ble jeg ringt etter kort tid etterpå. Jeg får ringe de nå og høre :)

Ja, nå burde du jo ha blitt oppringt synes jeg. Vente og vente liksom.

Da ringte de! Ikke tykk nok enda, så øke dosen med Progynova til 4 tabletter istedenfor 3, også ultralyd kontroll om en uke igjen! Kjipt, men men sånn er det :)

Ultralyd hos gynekologen eller Porsgrunn? :) Torsdag om en uke? Da kommer vi nok til å ligge veldig likt til slutt tror jeg. ;) :D Dette skal gi super-slimhinne for deg!

Hei jenter. Jeg vil gjerne melde meg inn her :) Vi hadde første ICIS i februar med negativt utfall. Prøver igjen nå på klinikk Hausken. Kjæresten har svært dårlig sædkvalitet. Ingen problemer med meg som de finner. Begynte med menupur i dag og håper virkelig det går denne gangen

Når skal du på kontroll? :)

Ultralyd hos gynekologen eller Porsgrunn? :) Torsdag om en uke? Da kommer vi nok til å ligge veldig likt til slutt tror jeg. ;) :D Dette skal gi super-slimhinne for deg!

Tok ultralyd hos en de samarbeider med her i Østfold! Ja, ultralyd om en hel uke:o syntes det var lenge jeg [emoji85][emoji23] Men ja, da holder vi hverandre i hendene frem til mai :p

Er det mange av dere som har måttet ta blodprøver under stimulering?

Tok ultralyd hos en de samarbeider med her i Østfold! Ja, ultralyd om en hel uke:eek: syntes det var lenge jeg [emoji85][emoji23] Men ja, da holder vi hverandre i hendene frem til mai :p

Jeg fikk også ukentlige kontroller da slimhinnen vokste treg på Progynova. Riktignok på FS, men jeg tror det er ganske vanlig. De forventer en vekst på ca 0,1 mm per dag.

Back
Topp