Takk for info[emoji4] Rart de sa noe annet til meg på Lysaker... men siden det står på nettsiden så antar jeg det er med korrekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må gå til annen privat gynekolog for å sjekke om EL nærmer seg , fordi Hausken bytter kontorer her jeg bor og derfor ikke kan gjennomføre UL. Tror dere at jeg kan få avslag i prisen på fryseforsøk da, siden den prisen egentlig inkluderer ultralyd? Koster 1300 for denne ultralyden og pengene flyr virkelig på dette søskenforsøket ..
pga mange egg.Jeg har aldri hatt kort protokoll, men kan lett tenke meg at overgangen til lang er LANG! Haha... Hetetoktene er slitsomme, og særlig i syden-Norge i år.Håper eggene dine holder seg på plass til plukking.
Da har jeg vært på kontroll. Hun fant først ikke eggstokken på den ene siden, først når jeg poengterte at den er vridd, og dominant, støttet hun meg mer opp og fant den.. hun mente jeg trolig ikke får innsett denne syklusenpga mange egg.
Ny kontroll på fredag, etter blodprøver på morgenen.
Skuffaslapp å hente ut mer medisiner ihvertfall, i dag. Om jeg må ha mer skal jeg få hjelp til å regne ut hvor mye av sykepleierene etter kontrollen på fredag.
)Det var meg, lot kofferten stå på hotellet. Jeg tenkte at jeg ikke var helt sikker på at det var du, jeg ogsåÅneeei, skjønner godt at du er skuffa! Har du hatt problem med for mange egg før? Håper virkelig at det ikke blir så mange likevel og at blodprøvene er fine så du kan få innsett.. og uansett masse fine i fryseren!
(Jeg tror vi så hverandre men jeg var så usikker så turte ikke å hilse. Ingen rosa koffertSå et forsinka hei! fra meg hvis det var du
)
fargeklatten, jeg. Da har jeg vært på kontroll. Hun fant først ikke eggstokken på den ene siden, først når jeg poengterte at den er vridd, og dominant, støttet hun meg mer opp og fant den.. hun mente jeg trolig ikke får innsett denne syklusenpga mange egg.
Ny kontroll på fredag, etter blodprøver på morgenen.
Skuffaslapp å hente ut mer medisiner ihvertfall, i dag. Om jeg må ha mer skal jeg få hjelp til å regne ut hvor mye av sykepleierene etter kontrollen på fredag.

Haha[emoji4]Kort protokoll er veldig mye bedre. Slipper alle den ventingen[emoji85] Takk! Det håper jeg på og[emoji5]
Skjønner godt du er lei av å vente.Hvilken syklusdag er du på nå da? Skal du ha naturlig eller styrt syklus?
Høres ut som du kanskje burde ha bare ICSI ja, men forhåpentligvis gullegg på frys, så trenger du ikke tenke på befruktning mer.
Jeg har aldri sett forkortelsen, er det en forkortelse de bruker altså? Den gir jo ikke helt en god mening (intracytoplasmic in vitro?)![]()
![]()
Ikke sett før jeg heller, men står på brevet jeg fikk fra St. Olavs. Så kanskje de bare trengte å få frem at det var prøvd begge deler..? Ingen aning altså..
Blir heldigvis styrt syklus. Har ikke kommet lengre enn dag 7, og må vente til neste tr for å starte. Siden tr kom alt for sent/for tidlig siden det var sommerstengt. Har ringt St. Olavs, så får vel en plan snart
Jenta vår ble til på første fryseforsøk sist, fikk da heller ikke innsett etter uttaket. Så satser det går nå å![]()
Det var meg, lot kofferten stå på hotellet. Jeg tenkte at jeg ikke var helt sikker på at det var du, jeg ogsåfargeklatten, jeg.
Vel, grensa går på 15 og jeg hadde 13 sist med færre dager stimulering enn det blir nå. Hun spurte om sykluser osv også så virker som om de har noen fler tanker enn de sier altså.
Da sees vi på nytt på fredag damå du ta blodprøver?
Da har jeg vært på kontroll, ikke noe flotte tykke slimhinner enda:/ bare 6 og 7 mm. Porsgrunn ringer meg etterpå med planen videre![]()

Jeg har et lite spørsmål. Streken i går var jo veldig svak. Da jeg tok digital test i dag viste den «Gravid 2-3», men så har en gjort meg oppmerksom på at det kan bety at det er kjemisk. Hun mener streken bør være sterkere. Jeg vet for lite om dette kjenner jeg. Fått beskjed fra klinikken om at jeg må ta UL om 3 uker, så betyr det at jeg må vente til da for å se om jeg er gravid eller ikke?

Og siden det stod 1-2 sist så høres det veldig positivt ut!
Du er 4+3 i dag, så 2-3 på digital testen er helt perfekt. Håper du ikke trenger å stimulere så lenge til. Holder det ikke med 8 mm da? Jeg fikk sette inn fryseegg på 6,8 mm på Fertilitetssenteret.![]()
Har ikke peiling [emoji23] Var gynekologen som sa det (ikke i Porsgrunn), så får se hva de sier. Sitter på jobben og ser på mobilen hele tiden for å ikke gå glipp av at de ringer![]()