Skravletråd Juli

Hmmf. Tomt for fanta på boks i kjøleskapet. Står flere på boden. Rett utenfor rommet til mellomste som ikke får sove. Jeg har bestemt meg for å ikke gå ned på en stund for hun snakker til meg hver gang. Jeg er tørst.

Får jobbe videre på lista mi i stedet, det er så merkbart når jeg ikke gjør det og det er slett ikke blitt automatiserte rutiner enda. Så når fokuset ble lagt bort i varmen, så skled det rett ut.

En er å rydde 5 min i gangen nede men...

Vel, der var hun oppe....

Det regnet i natt og i morges før jeg sto opp. Litt vind i perioder men i hovedsak fint vær

Greit det da så det ikke glo varmt hele dagen :D Syns selv det var herlig att det begynte med litt regn og vind så det ikke var glo varmt hele dagen og bare kokte inne her :D

Slutt på den varmen for vår del ser det ut til. Eller. Det skal bli ganske varmt på dagen i morgen men synker til middagstider og så regn på tirsdag og med vanlig 18-20 graders sommer videre.

Sliter med å være effektiv i dag. Jeg må vaske opp. Jeg kokte jo gele i dag og har ikke vasket opp enda. Må ut med kompost også.

Mannen er på trening og mellomste får ikke sove og klager på at hun ikke får sove. En flue på do, myggstikk som klør. Flere myggstikk. Mareritt eller en skummel tanke pga en episode team Titans med et monster som spiste dem. (never mind at de har sett team Titans i et par år og det alltid går bra)

Og jeg. Har ikke det minste lyst til å ta løs på den oppvasken men det står mellom meg og to av rutene jeg har lyst å skravere. Å shine oppvaskkummen, da må jeg jo få bort oppvasken først og å tørke av koketoppen, for der står også en del av oppvasken.

Ja. Bite tenna sammen og ta fatt. I det minste samlet alt yngste skal ha med i bhg i morgen. Og funnet ut at jeg lå bestille flere lapper til henne

Lille U har først natt i stor seng i dag :)

God morgen
Under to t søvn i natt, greit med kort dag på jobb da , bare så synd jeg har ærender etter jobb

Back
Topp