Skravletråd Juli

Gm. Kom verken regn eller torden her i går. Skjer i dag da, planer?:)

Gm. Kom verken regn eller torden her i går. Skjer i dag da, planer?:)
Faktisk ikke.. Bursdagen vi skulle iver utsatt til i morgen og min bror som vi tenkte levere tilbake ting ungene glemte her de er på camping i helga så... Vips. Ingrn planer.

Eller jo, jeg skal få kokt gele av ripsa om den ikke er blitt dårlig der den står i kjøleskapet

God morgen
Må lære meg å holde munn , sa til mannen i går at nå har jeg vært fin en hel uke( kun litt smerter mandag)
Men våknet da selvsagt ppp av store smerter i dag tidlig

Hva tenker du som gave da? Litt blank på min kommende tiåring. Ønsker seg i hovedsak lego
Han har litt ønsker så må se litt på pris osv
Kjøper for bestefar også for 2000 , han ønsker seg go pro kamera , gamingutstyr , airtrack , vanlig kamera , sparkesykkel, basketkurv ( det tror jeg han får fra tante) bøker

Han har litt ønsker så må se litt på pris osv
Kjøper for bestefar også for 2000 , han ønsker seg go pro kamera , gamingutstyr , airtrack , vanlig kamera , sparkesykkel, basketkurv ( det tror jeg han får fra tante) bøker
Har en del ønsker da ja.

Lego indomidus rex eller noe sånn. Retierd, ikke på markedet. På eBay og Amazon til sånn 3500, skjer ikke. En pakke som kostet sånn en god tusenlapp som ny. Og inneholder en dinosaur som ikke er i andre pakker til salg.

Stritter mot pirat-samvittigheten å kjøpe lego compatimle indomidus rex, bare dinosauren til en knapp hundrelapp.

Hmm. Usikker på kvaliteten på slikt også.

Fikk badet i dag. En kjapp tur, for det begynte å regne. Nå smelter jeg, og har lyst til å ta en ny tur ut!

Lego indomidus rex eller noe sånn. Retierd, ikke på markedet. På eBay og Amazon til sånn 3500, skjer ikke. En pakke som kostet sånn en god tusenlapp som ny. Og inneholder en dinosaur som ikke er i andre pakker til salg.

Stritter mot pirat-samvittigheten å kjøpe lego compatimle indomidus rex, bare dinosauren til en knapp hundrelapp.

Hmm. Usikker på kvaliteten på slikt også.
Det som er det største ønske?

Det som er det største ønske?
Den store pakken som altså ikke selges annet enn av "spekulanter" er et høyt ønske ja, pga den spesielle dinosauren som ikke er i andre pakker

4 liter rips ble til 1,4 liter saft som skulle blandes med sukker og ble til gele. 10 glass ble det. Ikke så mye som tidligere år, men komboen av mannens resirkulering og dårlig kommunikasjon om en egen pose med små glass.... Og at jeg ikke har orket plukke så mye i varmen så ble det sånn. Kan evt plukke mer fra onsdag, i morgen skal vi i selskap og tirsdag skal det regne. Vi får se.

Back
Topp