Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke kommet noe herGod morgen
Det regner mye
Ferdig nå , solen er tilbakeIkke kommet noe her
Faktisk ikke.. Bursdagen vi skulle iver utsatt til i morgen og min bror som vi tenkte levere tilbake ting ungene glemte her de er på camping i helga så... Vips. Ingrn planer.Gm. Kom verken regn eller torden her i går. Skjer i dag da, planer?![]()
Vaske klærGm. Kom verken regn eller torden her i går. Skjer i dag da, planer?![]()
Hva tenker du som gave da? Litt blank på min kommende tiåring. Ønsker seg i hovedsak legoVaske klær
Google mer etter bursdagsgave
Rydde litt
Han har litt ønsker så må se litt på pris osvHva tenker du som gave da? Litt blank på min kommende tiåring. Ønsker seg i hovedsak lego
Har en del ønsker da ja.Han har litt ønsker så må se litt på pris osv
Kjøper for bestefar også for 2000 , han ønsker seg go pro kamera , gamingutstyr , airtrack , vanlig kamera , sparkesykkel, basketkurv ( det tror jeg han får fra tante) bøker
Det har han heldigvisHar en del ønsker da ja.
Det som er det største ønske?Lego indomidus rex eller noe sånn. Retierd, ikke på markedet. På eBay og Amazon til sånn 3500, skjer ikke. En pakke som kostet sånn en god tusenlapp som ny. Og inneholder en dinosaur som ikke er i andre pakker til salg.
Stritter mot pirat-samvittigheten å kjøpe lego compatimle indomidus rex, bare dinosauren til en knapp hundrelapp.
Hmm. Usikker på kvaliteten på slikt også.
Den store pakken som altså ikke selges annet enn av "spekulanter" er et høyt ønske ja, pga den spesielle dinosauren som ikke er i andre pakkerDet som er det største ønske?
Skjønner , sett på legoSiden påface?Den store pakken som altså ikke selges annet enn av "spekulanter" er et høyt ønske ja, pga den spesielle dinosauren som ikke er i andre pakker
Nei. Vet ikke engang hva du snakker om.Skjønner , sett på legoSiden påface?
Er en kjøp og salg gruppe for lego, sett endel sjeldne til salgs derNei. Vet ikke engang hva du snakker om.