~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Deilig ?Her regner det skikkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig ?Her regner det skikkelig
Hvor brenner det ?Der brenner flere steder ifølge VG, ikke overrasket. Håper det ikke blir enormt mye. Kontroll har de ikke men en form for kontroll er det enda.
Ikke herHer har det sluttet![]()
Fint at det regner men lynet gjør st det tar fyrDeilig ?
Jeg vet det.Der brenner flere steder ifølge VG, ikke overrasket. Håper det ikke blir enormt mye. Kontroll har de ikke men en form for kontroll er det enda.
Sant detFint at det regner men lynet gjør st det tar fyr
Heldige dere erIkke her
Den satte mannen igang i dag. Men like som det er idiotisk om vinteren er det det også om sommeren. Varmepumpen er under trappa. I kjelleren. Varmer opp eller kjøler ned, kjellergang og soverom. Fint det med soverom men mest effektivt på vårt som uansett ikke er varmt og kjelleren er ikke plagsomt varmAircondition er tingen[emoji16]
Det må du ta med kommunen, innen enten vei eller sikkerhet. Det får de finne ut av selv kanskje.Jeg vet det.
Må finne ut hvor jeg kan melde inn forslag om laging av vei.
Forlenger de en vei her på toppen 200 m over på en vei på nabo-toppen får begge toppene 2 veier ned for evakuering
Mm. Tørt, tørt, tørt. Styrtregn og lyn. Ingrn god komboÅh shit
Jeg tror jeg venter til etter kommunesammenslåingen.Det må du ta med kommunen, innen enten vei eller sikkerhet. Det får de finne ut av selv kanskje.
Nei, ikke i det hele tatt. Huff skumle greier.. så en i nabolaget (eller gaten 2 nedenfor vår) som brukte høytrykkspyler og vasket huset sitt. Fikk lyst å melde han inn, men fant ikke ut hvor. Ringer man politiet ang det ?Mm. Tørt, tørt, tørt. Styrtregn og lyn. Ingrn god kombo
Mulig det er like greit da.Jeg tror jeg venter til etter kommunesammenslåingen.
En av de andre kommunene er den som kommer til å bli "dominant" og tror den er mer lydhør
Hvorfor? Har dere vannrestriksjoner?Nei, ikke i det hele tatt. Huff skumle greier.. så en i nabolaget (eller gaten 2 nedenfor vår) som brukte høytrykkspyler og vasket huset sitt. Fikk lyst å melde han inn, men fant ikke ut hvor. Ringer man politiet ang det ?
Ja, kun lov å vanne med vannkanne iflg IVARHvorfor? Har dere vannrestriksjoner?