Skravletråd Juli

Der brenner flere steder ifølge VG, ikke overrasket. Håper det ikke blir enormt mye. Kontroll har de ikke men en form for kontroll er det enda.
Jeg vet det.
Må finne ut hvor jeg kan melde inn forslag om laging av vei.
Forlenger de en vei her på toppen 200 m over på en vei på nabo-toppen får begge toppene 2 veier ned for evakuering

Aircondition er tingen[emoji16]
Den satte mannen igang i dag. Men like som det er idiotisk om vinteren er det det også om sommeren. Varmepumpen er under trappa. I kjelleren. Varmer opp eller kjøler ned, kjellergang og soverom. Fint det med soverom men mest effektivt på vårt som uansett ikke er varmt og kjelleren er ikke plagsomt varm

Stue og kjøkken i andre etasje.... Lite effekt gitt

Jeg vet det.
Må finne ut hvor jeg kan melde inn forslag om laging av vei.
Forlenger de en vei her på toppen 200 m over på en vei på nabo-toppen får begge toppene 2 veier ned for evakuering
Det må du ta med kommunen, innen enten vei eller sikkerhet. Det får de finne ut av selv kanskje.

Mm. Tørt, tørt, tørt. Styrtregn og lyn. Ingrn god kombo
Nei, ikke i det hele tatt. Huff skumle greier.. så en i nabolaget (eller gaten 2 nedenfor vår) som brukte høytrykkspyler og vasket huset sitt. Fikk lyst å melde han inn, men fant ikke ut hvor. Ringer man politiet ang det ?

Nei, ikke i det hele tatt. Huff skumle greier.. så en i nabolaget (eller gaten 2 nedenfor vår) som brukte høytrykkspyler og vasket huset sitt. Fikk lyst å melde han inn, men fant ikke ut hvor. Ringer man politiet ang det ?
Hvorfor? Har dere vannrestriksjoner?

Naboen har fest. Eller sønnen i huset da. Den som bor hjemme antar jeg. De er voksne altså, sånn 20 ca. Hørtes musikk. Høres folk ute. Skravling og latter. Ungene har heldigvis ikke våknet.

Jeg er avvent fra slikt, bosatt i enden av en blindvei og ikke ofte gutta der nede har fest.

Vet ikke hvorfor det føles ubehagelig. Det bare gjør det.

Back
Topp