Den kan forhåndsbestilles til 1699 står det idag![]()
Huff[emoji23][emoji23] Nå har jeg bestilt denne, selv om samboer sa det ikke var nødvendig med så dyr og med kamera [emoji23] Tror jeg må gjemme den til det nærmer seg litt [emoji85][emoji85]haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse mennene synes ikke noe er nødvendig nok ,om det ikke er noe som er til bilen eller husetHuff[emoji23][emoji23] Nå har jeg bestilt denne, selv om samboer sa det ikke var nødvendig med så dyr og med kamera [emoji23] Tror jeg må gjemme den til det nærmer seg litt [emoji85][emoji85]haha
Det er selvfølgelig ikke noe man MÅ ha ,camra altså , men for en luxus!!!Ble litt nyskjerrig på dette med
Om dere ville anbefalt baby call med kamera eller ikke?
Ser flere her som skriver at dem liker best å ha baby call med kamera og andre mener dette ikke er nødvendigvis for at dem er såpass nærme soverommet at dem nesten heller kan høre etter. Har små begynt å lage liste for hva som kunne være greit å kjøpe i første perioden. så er jeg mer forberedt når virker test er "+" og man skal ut å handle litt diverse utstyr![]()
Det er selvfølgelig ikke noe man MÅ ha ,camra altså , men for en luxus!!!jeg har hatt med å uten å ville aldri kjøpt en uten camra igjenn.
Ja ikke minst!Man blir vell mindre avhengig av å dette med å sjekke inne på rommet for ofte da![]()
Ja ikke minst!jeg ser mini å føler meg veldig trygg på at alt er ok der inne uten å må inn å se hele tiden
slipper også å gå inn å risikere å vekke han når han akkorat har lakt seg ned
Hadde det ikke vært for camra så hadde han faktisk falt ut av senga en ganghan var ikke store karen da han pluttselig snudde seg over på magen å sto på knærne i senga,hadde jeg ikke da sett dette på camra så hadde det gådd veldig galt !
han hadde ikke vist NOEN tegn til sånn interesse eller styrke dagene i forveien , så jeg fikk litt panikk ja,å skrudde senga ned på neste hakk med en gang
![]()

Nei det vet man heldivis ikkeSkulle til å skrive at jeg vet ikke åssen unge jeg får når den tiden kommer![]()
denne karen var bare en rolig bedagelig kar som låg på lekematta å såg deilig ut helt til han var 8 mnd ,men så skjedde det noe
Nei det vet man heldivis ikkedenne karen var bare en rolig bedagelig kar som låg på lekematta å såg deilig ut helt til han var 8 mnd ,men så skjedde det noe
![]()
som ordtaket sies: man får ta det men får Ja sånn er det bareVar noe med det jasom ordtaket sies: man får ta det men får
![]()

Jeg syene det er helt supert med kamera. Jeg har kjøpt en ny da den vk har begynner å bli noen år og har fått en fall i bakken som gjør at den ikke er så god lengre. For meg har kamera gjort at jeg ikke går inn på rommet så ofte. Synes d var spesielt greit i periodene hvor vi begynte med dyne, gutten begynte å forstå det gikk an å gå ut av sengen, og de nettene han snakker i søvne. Får da sjekket om han faktisk er våken. Ulempen med kamera er at de fleste har kun batteri på foreldre delen så om du dkal bruke den i vognen er det greit å sjekke at begge enhetene kan brukes med batteriBle litt nyskjerrig på dette med
Om dere ville anbefalt baby call med kamera eller ikke?
Ser flere her som skriver at dem liker best å ha baby call med kamera og andre mener dette ikke er nødvendigvis for at dem er såpass nærme soverommet at dem nesten heller kan høre etter. Har små begynt å lage liste for hva som kunne være greit å kjøpe i første perioden. så er jeg mer forberedt når virker test er "+" og man skal ut å handle litt diverse utstyr![]()
Du kommer ikke til å angreSå flott! Da skal det gjøres [emoji4]
Så flott! Da skal det gjøres [emoji4]