Baby call

Ble litt nyskjerrig på dette med
Om dere ville anbefalt baby call med kamera eller ikke? :rolleyes:

Ser flere her som skriver at dem liker best å ha baby call med kamera og andre mener dette ikke er nødvendigvis for at dem er såpass nærme soverommet at dem nesten heller kan høre etter. Har små begynt å lage liste for hva som kunne være greit å kjøpe i første perioden. så er jeg mer forberedt når virker test er "+" og man skal ut å handle litt diverse utstyr :):)

Huff[emoji23][emoji23] Nå har jeg bestilt denne, selv om samboer sa det ikke var nødvendig med så dyr og med kamera [emoji23] Tror jeg må gjemme den til det nærmer seg litt [emoji85][emoji85]haha
Disse mennene synes ikke noe er nødvendig nok ,om det ikke er noe som er til bilen eller huset;)

Ser flere her som skriver at dem liker best å ha baby call med kamera og andre mener dette ikke er nødvendigvis for at dem er såpass nærme soverommet at dem nesten heller kan høre etter. Har små begynt å lage liste for hva som kunne være greit å kjøpe i første perioden. så er jeg mer forberedt når virker test er "+" og man skal ut å handle litt diverse utstyr :):)
Det er selvfølgelig ikke noe man MÅ ha ,camra altså , men for en luxus!!!:) jeg har hatt med å uten å ville aldri kjøpt en uten camra igjenn.

Man blir vell mindre avhengig av å dette med å sjekke inne på rommet for ofte da :)
Ja ikke minst!:) jeg ser mini å føler meg veldig trygg på at alt er ok der inne uten å må inn å se hele tiden :) slipper også å gå inn å risikere å vekke han når han akkorat har lakt seg ned :)
Hadde det ikke vært for camra så hadde han faktisk falt ut av senga en gang:p han var ikke store karen da han pluttselig snudde seg over på magen å sto på knærne i senga,hadde jeg ikke da sett dette på camra så hadde det gådd veldig galt !:) han hadde ikke vist NOEN tegn til sånn interesse eller styrke dagene i forveien , så jeg fikk litt panikk ja,å skrudde senga ned på neste hakk med en gang:)

Ja ikke minst!:) jeg ser mini å føler meg veldig trygg på at alt er ok der inne uten å må inn å se hele tiden :) slipper også å gå inn å risikere å vekke han når han akkorat har lakt seg ned :)
Hadde det ikke vært for camra så hadde han faktisk falt ut av senga en gang:p han var ikke store karen da han pluttselig snudde seg over på magen å sto på knærne i senga,hadde jeg ikke da sett dette på camra så hadde det gådd veldig galt !:) han hadde ikke vist NOEN tegn til sånn interesse eller styrke dagene i forveien , så jeg fikk litt panikk ja,å skrudde senga ned på neste hakk med en gang:)

Skulle til å skrive at jeg vet ikke åssen unge jeg får når den tiden kommer :laughing001

Skulle til å skrive at jeg vet ikke åssen unge jeg får når den tiden kommer :laughing001
Nei det vet man heldivis ikke:hilarious: denne karen var bare en rolig bedagelig kar som låg på lekematta å såg deilig ut helt til han var 8 mnd ,men så skjedde det noe:hilarious:

Jeg syene det er helt supert med kamera. Jeg har kjøpt en ny da den vk har begynner å bli noen år og har fått en fall i bakken som gjør at den ikke er så god lengre. For meg har kamera gjort at jeg ikke går inn på rommet så ofte. Synes d var spesielt greit i periodene hvor vi begynte med dyne, gutten begynte å forstå det gikk an å gå ut av sengen, og de nettene han snakker i søvne. Får da sjekket om han faktisk er våken. Ulempen med kamera er at de fleste har kun batteri på foreldre delen så om du dkal bruke den i vognen er det greit å sjekke at begge enhetene kan brukes med batteri

Back
Topp