Superømme brystvorter, murring og riving og stikking i mage og lysk. Litt mer trøtt om dagene, men ellers er det ikke så mye å peke på foreløpig! Veeeldig spent på når magen kommer, siden dette er nr 2. Sist fikk jeg antydning til mage i uke 15.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ingen - og bekymrer meg for det![]()
Det hørtes deilig ut!!Jeg hadde ingen symptomer i begynnelsen første gang jeg var gravid. Ble kvalm ca uke 8, og var det noen uker, men ellers ingen ting. Så det trenger ikke være noe negativt[emoji4]Bare nyt det du!

Allerede?![]()
Ja, får håpe det!Jeg hadde ingen symptomer i begynnelsen første gang jeg var gravid. Ble kvalm ca uke 8, og var det noen uker, men ellers ingen ting. Så det trenger ikke være noe negativt[emoji4]Bare nyt det du!
Jeg er så utrolig oppblåst!! Ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei
Måtte faktisk kjøpe ny kjole til bryllup vi skal i for å kunne skjule magen litt bedre![]()
Jeg ammer datteren min på 16 mnd fortsatt, og den siste tiden har det vært veldig vondt akkurat idet hun kobler seg på. Nesten sånn som det var å amme de første ukene etter fødsel.
Jeg hadde veldig mye ising og sårt tannkjøtt de uke 4 og 5. Kan ha vært tilfeldig, men såre slimhinner kan iallefall være graviditeten.Er tannverk et symptom? Har vondt i flere tenner, både oppe å nede.
Var hos tannlegen for to mnd siden, så tviler på det er hull