Skravletråd Juli

Det var ikke meg, det var kommentaren ovenfor meg som skrev. Svarte på det :hilarious: men jeg har laga mye rart når det gjelder mat. Herremin :hilarious::hilarious: hvor begynner man?:eek:
Syns "la oss se hva vi har"-middager kan bli ganske godt og tidvis litt rart :p
Men dersom det blir litt rart fikser man det meg litt rart krydder :p
 
Sukk. Lillejenta har ikke det samme sovegenet som sin søster, det er sikkert og visst!
 
Ja! Men, snart er de tenåringer, og da ordner det seg :D
Haha. Joda... Mener du vi bekymrer oss mindre da liksom ? [emoji14] Du ser det at når våre minste er tenåringer, er de store nesten 18 år [emoji849][emoji23] Så vi går vel rundt og leter etter de da og er oppe halve nettene av den grunn også [emoji39]
 
Haha. Joda... Mener du vi bekymrer oss mindre da liksom ? [emoji14] Du ser det at når våre minste er tenåringer, er de store nesten 18 år [emoji849][emoji23] Så vi går vel rundt og leter etter de da og er oppe halve nettene av den grunn også [emoji39]

Nei, men vi trenger ikke bekymre oss for manglende sovegenet lenger, for de legger seg selv :D
 
Hei hei dere :)
Det ble plutselig ny mobil her, så det har vært lite bv på meg i det siste.
Jeg ligger i senga med lillejenta på puppen og hører på at noen klipper gress i det fjerne. Det er liksom gressklipping som får meg til å virkelig tenke på sommer. I går badet jeg for første gang i sommer :D
Sist gang jeg brukte badedrakten var jeg høygravid, og nå henger den stygt på kroppen. Det er risikosport å bade i den, for ting holder seg ikke på plass kan du si :hilarious:

Hei på deg[emoji16] gratulerer med ny mobil! Hvilken type?[emoji16]
Du får spandere på deg en ny badedrakt[emoji28]
 
Når mannen så veldig ønska seg pepperbiff, potetpure og soppsaus med sjalottløk... Joda. Da lager man det. Men jeg selv er ikke sulten gitt..

Håper det snur når maten er klar [emoji849]

Hørtes nydelig ut spør du meg[emoji16] håper det smakte!
 
Mannen sto for middagen i dag. Han glemte å sjekke at han hadde alt han trengte, noe som resulterte i at vi fikk skivet svinekjøtt på brødskive og grønnsaker. Det er ikke det mest spennende jeg har spist for å si det slik :hilarious:

Haha[emoji28] så kreativt da![emoji23]
 
Føler selv at i Lilleputthammer er dt mer for de minste når det gjelder aktiviteter enn det det er i Hunderfossen. For når jeg var der sist gang så hadde det blitt flere aktiviteter/ attraksjoner ved vannet som var for de eldre / ikke for de minste. Men som sagt mye kan ha forandret seg siden da til nå :):) men skjønner jo att du dra på noe annet hvis dere hver gang har reist på samme sted / plass:smug::smug::smug:
Lilleputthammer har noe for de fleste i grunn
 
Back
Topp