Skravletråd Juli

Når mannen så veldig ønska seg pepperbiff, potetpure og soppsaus med sjalottløk... Joda. Da lager man det. Men jeg selv er ikke sulten gitt..

Håper det snur når maten er klar [emoji849]
 
Klarer ikke prøve en gang iphone. Liker jeg egentlig best samsung. Så gir jeg ikke iphone sjansen en gang [emoji56][emoji23]
Lurt. iPhone er drit i forhold :hilarious:
 
Min mann går for Samsung han og :)

Føler de fleste skal ha Iphone jeg :p Ser der spesielt blant ungdommsjenter som bare skal Iphone ingenting annet duger. Men det er vell mer at dem går etter hva som er populært å ha blant venninne gjengene og det der.
 
Jeg liker egentlig Samsung best jeg også, men har hatt iPhone de siste 5-6 årene :hilarious:

Jeg vurderte faktisk iPhone nå, men fikk blankt nei fra mannen. Han mente det ville bli for mye styr siden vi ikke har andre Apple produkter mtp overføring av bilder etc.
 
Jeg vurderte faktisk iPhone nå, men fikk blankt nei fra mannen. Han mente det ville bli for mye styr siden vi ikke har andre Apple produkter mtp overføring av bilder etc.

Har det noe å si, skulle jeg til å si? Du får overført bilder på pcn, lagt det på Itunes og diverse. Trenger heller ikke Apple tv og Apple pc for at du skulle kunne bruke en Iphone :)
 
Flink han er da[emoji16] her svømmer også minstemann kun under vann[emoji38]
Han er ikke så glad i å bade. I motsetning til sin søster, som med badebriller stadig forsøker å "legge på svøm" her og bader flere ganger om dagen
a74f43fa0abff4b6bbfabaf6229e8f91.jpg
 
Har det noe å si, skulle jeg til å si? Du får overført bilder på pcn, lagt det på Itunes og diverse. Trenger heller ikke Apple tv og Apple pc for at du skulle kunne bruke en Iphone :)
Men apper, alle appen man har på en Android får man jo ikke uten videre overført på iPhone og motsatt? Det er jo det jeg elsker, min mye telefon har alle appen mine og til og med en del av i stillingene.
 
Han er ikke så glad i å bade. I motsetning til sin søster, som med badebriller stadig forsøker å "legge på svøm" her og bader flere ganger om dagen
a74f43fa0abff4b6bbfabaf6229e8f91.jpg
[/QUOT

E]



Så veldig herlig ut med basseng i hagen som man kan plaske i :) dukker opp gode minner da man var lita og hadde basseng enten i hagen eller på terrassen man kunne ligge i så lenge man bare orket :happy::happy:
 
Men apper, alle appen man har på en Android får man jo ikke uten videre overført på iPhone og motsatt? Det er jo det jeg elsker, min mye telefon har alle appen mine og til og med en del av i stillingene.

det skjønner jeg, men da er det bare laste ned de appene og hvis du har lagret bruker så logger du bare inn igjen :) men skjønner det ikke er det morsomste eller det meste interessante å skulle gjøre :)
 
det skjønner jeg, men da er det bare laste ned de appene og hvis du har lagret bruker så logger du bare inn igjen :) men skjønner det ikke er det morsomste eller det meste interessante å skulle gjøre :)
Kjøpte apper må vel da kjøpes igjen?

Ikke gøy og ikke lett. Og notat-blokken min med ungenes personnummer og hodepinedagbok og annet... De var faktisk med notatene også. Da ble jeg imponert.
 
Kjøpte apper må vel da kjøpes igjen?

Ikke gøy og ikke lett. Og notat-blokken min med ungenes personnummer og hodepinedagbok og annet... De var faktisk med notatene også. Da ble jeg imponert.

Jeg bruker One-note for da bruker du e-post til å logge på så får du de notatene du har skrevet uansett hvilken enhet du bruker om det er pc eller mobil. Når det gjelder apper man har lastet ned så tviler jeg på at man må kjøpe kjøpte apper på nytt når det skal vell være registrert.
 
Har det noe å si, skulle jeg til å si? Du får overført bilder på pcn, lagt det på Itunes og diverse. Trenger heller ikke Apple tv og Apple pc for at du skulle kunne bruke en Iphone :)

Jeg aner ikke ^^
Men vi er litt anti-Apple begge to egentlig, og den eneste grunnen til at jeg vurderte det var fordi jeg synes at kameraene virker gode ^^
 
Mannen sto for middagen i dag. Han glemte å sjekke at han hadde alt han trengte, noe som resulterte i at vi fikk skivet svinekjøtt på brødskive og grønnsaker. Det er ikke det mest spennende jeg har spist for å si det slik :hilarious:
 
Er aldri feil å være kreativ med matlagingen :) kan fort bli mye bra selv om det høres rart ut eller ikke ser appetittlig ut :hilarious:
 
Back
Topp