IKM UKE 28 - 2018

Har helt glemt å melde meg inn i ikm gruppe denne pp.
IKM i morgen 12/7- B3 - EL 28/6 PP 19
 
Hadde litt lyserosa utflod i går ettet et do besøk. Har vært ute for spotting før da tr kom noen dager senere.. så har nok ikke klaffet denne pp. Jeg er på ferie i danmark og får ikke tak i g- tester så får ikke testet heller... Så spennende å se om tr kommer i morgen.
 
Positiv EL test? Om gtesten er negativ, så kan det være at tr er rett rundt hjørnet, EL tester slår også ut når tr kommer.

Tok el test som du foreslo og den er KNALL positiv. Skjønner ikke mye nå.. hmm. Kan man få det uten å enten være gravid eller ha el? Er som sagt 2 dager over ikm..
 

Vedlegg

  • BAF8AA5F-02AC-445C-B7D3-B4010C27224D.jpeg
    BAF8AA5F-02AC-445C-B7D3-B4010C27224D.jpeg
    545,4 KB · Visninger: 95
Tok el test som du foreslo og den er KNALL positiv. Skjønner ikke mye nå.. hmm. Kan man få det uten å enten være gravid eller ha el? Er som sagt 2 dager over ikm..

Har sett andre skrive her inne at man ofte får positiv EL-test rett før mensen. Den slår nok ikke ut pga. en graviditet. EL-tester har lavere følsomhet så dersom du får positiv EL test pga graviditet (hcg) vil du alltid få positiv g-test også.

Ikke meningen å være bærer av dårlige nyheter. Beklager!
 
Har sett andre skrive her inne at man ofte får positiv EL-test rett før mensen. Den slår nok ikke ut pga. en graviditet. EL-tester har lavere følsomhet så dersom du får positiv EL test pga graviditet (hcg) vil du alltid få positiv g-test også.

Ikke meningen å være bærer av dårlige nyheter. Beklager!

Neinei! Bare aldri hørt det. Har derimot hørt at folk kan få positiv el test når de er gravide. Fikk svak positiv gtest i morges
 
Tok el test som du foreslo og den er KNALL positiv. Skjønner ikke mye nå.. hmm. Kan man få det uten å enten være gravid eller ha el? Er som sagt 2 dager over ikm..
Eneste er vell å vente å se om gtesten blir enda mer positiv. Har ikke fått så positiv EL test før tr.
 
Aldri fått så positiv el test i det hele tatt før. Kom med en gang også o_O
Prøv en gtest med følsomhet på 10. Kan jo være at du produserer hcg sent [emoji4]
Men siden du fikk en svak strek på 25mlu i morges så vil jeg tro at det er derfor EL testen slår ut.
 
Tok el test som du foreslo og den er KNALL positiv. Skjønner ikke mye nå.. hmm. Kan man få det uten å enten være gravid eller ha el? Er som sagt 2 dager over ikm..
Hvilket merke var gtesten? Noen er vanvittig treige på å slå ut
 
Neinei! Bare aldri hørt det. Har derimot hørt at folk kan få positiv el test når de er gravide. Fikk svak positiv gtest i morges

Åja!!! Det er jo noe helt annet. Løp å kjøp en CB early så vil du få et svar [emoji1] Den er veeeeeeldig følsom! Så spennende! Synes du sa du hadde negativ test.

Håper for deg!
 
Trodde IKM var idag siden det er 14 dager siden positiv el test dag 2 og 15 dager siden den første positive.. Ingen som helst tegn til mensen heller og bare negative gravid tester... På mandag og idag etter samleie så var det bittelitt blod på papiret når jeg tørket meg.. Noen som har vært borti det? Kan jo helt sikkert være rift men..

Blir spennende å se utover dagen og evt imorgen om jeg får den...

Gratulerer til dere andre med [emoji809] test så langt! [emoji7]
 
Hvilket merke var gtesten? Noen er vanvittig treige på å slå ut

Åja!!! Det er jo noe helt annet. Løp å kjøp en CB early så vil du få et svar [emoji1] Den er veeeeeeldig følsom! Så spennende! Synes du sa du hadde negativ test.

Håper for deg!

Kjøpte en rfsu tidlig som jeg tar i morgen tidlig! Vil ikke bli skuffet så tør ikke håpe for mye
 
Prøv en gtest med følsomhet på 10. Kan jo være at du produserer hcg sent [emoji4]
Men siden du fikk en svak strek på 25mlu i morges så vil jeg tro at det er derfor EL testen slår ut.

Tok bilde av testen for hadde ikke kastet den enda, streken kom etter noen minutter. Men spørs om dere klarer å se den på bildet når den er så svak
 

Vedlegg

  • FC37ABAA-709F-4B47-88C5-210E8D1B9325.jpeg
    FC37ABAA-709F-4B47-88C5-210E8D1B9325.jpeg
    351,9 KB · Visninger: 97
Har hørt at normal testene er utrolig trege å slå ut. Men ser streken godt på testen din altså [emoji4]

Ja er liksom 16 dpo :p blir litt forvirret her. Testet positiv 3 eller 3,5 uke etter ikm sist men da hadde jeg exu og da kan jo hcg nivået gå veldig opp og ned. Får bare vente og se!
 
Back
Topp