Søvn og sove rutiner

Merker jeg er sliten, men tror det hjelper litt fremover nå hvor det er forventet at de sover litt mindre. Nå er han innenfor etter å ha bikket 3 mnd [emoji14] og han blir jo mer og mer aktiv, så mer og mer lek osv istedenfor pupp og :)
Det verste nå er egentlig 3åringen som brått skal inn til oss på natta. Eller nå ha med meg inn på rommet sitt... Jeg kan jo ikke sovne der i tilfelle lillebror våkner og trenger pupp. Heldigvis ferie nå da, for samboer og, så da blir det litt lettere med avlastning.

Har heldigvis ikke hatt mye sutring og gråt da, han er stort sett blid og fornøyd her. Hjelper jo mye det og.
Ja det er jo fint når de blir mer våkne og sånn. Hadde på ingen måte gjort meg noe at han sov så lite hvis han var fornøyd når han var våken. Men etter max en time våkentid nå så er han mye sutrete eller så bare stirrer han i luften og er tydelig trett. Og da må vi gjennom den evigheten det tar å få han til å sove. Noe som er skikkelig slitsomt når han da bare sover en liten stund..

Veldig deilig at mannfolka har ferie nå ja! Avlastning er gull verdt❤️
 
Så deilig at det gikk bra❤️ Hvor gammel er han?:) legger til omtrent samme tid som dere :) men nå når han sover så dårlig på dagtid legger vi han i senga så fort han er trøtt etter kl 19. Selv om han nettopp har sovet litt.
Ja, det var kjempe digg! Han er 11 uker, hvor gammel var din? :) Det skjønner jeg, han her sover jo masse på dagtid og er trøtt i den tiden uansett. Blir uavnt når han begynner å sove mindre, han er våken i 1-1.5 timer før han skal sove nå. Men er jo veldig våken og blid når han er våken. :)
 
Ja, det var kjempe digg! Han er 11 uker, hvor gammel var din? :) Det skjønner jeg, han her sover jo masse på dagtid og er trøtt i den tiden uansett. Blir uavnt når han begynner å sove mindre, han er våken i 1-1.5 timer før han skal sove nå. Men er jo veldig våken og blid når han er våken. :)
Min er 12 hehe ja det blir rart, men sikkert veldig fint også hvis de er fornøyd og blid. Han her er veldig blid og fornøyd en stund, men så blir han trøtt også får vi han ikke til å sove på en god stund og da blir han grinete. Om vi utsetter det mer så blir det hylskriking. Håper det bare er en periode. Fant ut det kan være utviklingstrinn også:)
 
Min er 12 hehe ja det blir rart, men sikkert veldig fint også hvis de er fornøyd og blid. Han her er veldig blid og fornøyd en stund, men så blir han trøtt også får vi han ikke til å sove på en god stund og da blir han grinete. Om vi utsetter det mer så blir det hylskriking. Håper det bare er en periode. Fant ut det kan være utviklingstrinn også:)
Ja, blir kjekt å få mer tid til lek og kos. Føler det blir mye legging i løpet av en dag. :p Får håpe det bare er en periode eller et utviklingstrinn, det virker jo ut som dere er flinke til å se de små signalene han gir dere.:)
 
Back
Topp