Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er min liste. Noe er helt sikkert unødvendig, men jeg er ikke kjent for å pakke lettJeg ser at amme bh'er og bilsete ikke
kom med på skjermdumpen.
Vis vedlegget 265752
Ikke pakket enda, burde vel gjøre det ila helgen. Men her er lista mi:
![]()
![]()
![]()
Sist hadde jeg ikke med håndkle og det angret jeg på, for håndklærne var så små at det var vanskelig å tørke seg. Jeg klarte ikke bøye meg for mye og løfte beina for høyt, så med de bittesmå sykehushåndklærne måtte mannen hjelpe med å tørke meg[emoji85]Enda en super liste, tenker også å pakke i løpet av helgen [emoji4]
Sist hadde jeg ikke med håndkle og det angret jeg på, for håndklærne var så små at det var vanskelig å tørke seg. Jeg klarte ikke bøye meg for mye og løfte beina for høyt, så med de bittesmå sykehushåndklærne måtte mannen hjelpe med å tørke meg[emoji85]
Jeg har ikke skrevet liste. Har bare pakket det jeg tror jeg trenger etter fødsel. Men siden lillemor ikke viser tegn til å komme så må jeg reise bort i morgen. Blir værende på sykehuset fram til lille er kommet. Føden på Lokalsykehuset stenger søndag så jeg må føde på et annet sykehus. Hadde virkelig håpet å slippe dette. Men er ikke noe å gjøre med det.
Så nå må jeg gå igjennom alt jeg har pakket å se hva mer jeg blir å trenge. Har pakket for tre dager. Risikerer å være der i 14 dager.
Jeg kunne ventet hjemme og ikke dra på sykehuset før fødsel er så godt i gang at de ikke kan sende meg bort. Men da får jeg ikke barsel delen på sykehus. Og pga tidligere problemer med amming så vil jeg ha noen dager på sykehuset med lille slik at jeg er sikker på ammingen. Pluss jeg vil gjerne ha noen dager til å bli kjennt med lille før jeg tar henne hjem til det daglige kaoset her hjemmeOj, ja da må det kanskje pakkes litt mer. Kjipt å måtte reise så langt bort, forstår godt du håpet å få før lokalsykehuset stengte.
Heihar et spørsmål ang denne baggen.. Kjører dere rundt med den i bilen? Jeg har termin om 3 uker. Førstegangs
Eller satser man på å hente den om man ikke er hjemme?
Min står hjemme. De fleste har ganske lang latenstid så man rekker nok å hente hjemmeHeihar et spørsmål ang denne baggen.. Kjører dere rundt med den i bilen? Jeg har termin om 3 uker. Førstegangs
Spørs jo hvor du drar henn. Men enig med hun over her at kjører man 1 time ++ unna tar man den medHeihar et spørsmål ang denne baggen.. Kjører dere rundt med den i bilen? Jeg har termin om 3 uker. Førstegangs
Spørs jo hvor du drar henn. Men enig med hun over her at kjører man 1 time ++ unna tar man den medellers blir den liggende hjemme. Naturlig å dra hjem om man kjenner smertene øker eller vannet går uansett tenker jeg
![]()
Min står hjemme. De fleste har ganske lang latenstid så man rekker nok å hente hjemme![]()
Hvis jeg drar langt hjemmefra, en time ++ tar jeg den med, men ikke hvis jeg holder meg i byen herstelleveska m klær til baby, bilstoler etc ligger fast i bilen.
Bor du langt unna sykehuset da?Takk for svar.
Både min mor og bestemor er kjent for raske fødsler som har forekommet minimum 2-4 uker før termin. Men de lærde strides vel om det er arvelig med fødselforløp.![]()
Jeg har min hjemme. Den ligger slik at den er lett tilgjengelig og slik at hvis jeg må dra til sykehuset så er det lett og forklare andre hvor den er. Nå bor jeg 15 minutter fra sykehuset så for meg er det ikke et problem.Heihar et spørsmål ang denne baggen.. Kjører dere rundt med den i bilen? Jeg har termin om 3 uker. Førstegangs
Nei egentlig ikke. Hverken langt unna eller lange utflukter. Satser på å ha den hjemmeBor du langt unna sykehuset da?Og har du tenkt deg på noen lengere utflukter de nærmeste ukene?
![]()