Smerter/krampe i magen

mamma22åring

Andre møte med forumet
Jeg lurer på om det er normalt med akkurat som krampe følelse i hele mage og rygg området inni mellom? Skjer oftest om jeg har stram bukse på meg veldig ubehagelig.. 23 uker siden fødsel..
 
Har ikke opplevd det etter 2 sv.skap. har du snakket med lege om det?

Nei, sendte en e-melding nå for å spørre.. kan det være rester av fosterhinnene tro? De var ikke å finne etter fødsel, men jordmor sa jeg skulle ringe dersom jeg fikk feber.. det har jeg ikke opplevd‍♀️
 
Fosterhinne så lenge etter. Mmh, det burde de nå sjekke opp synes jeg. Bestill deg time du og få en grundig sjekk. Skal ikke være sånn, ikke skal du gå rundt å uroe deg heller.
 
Det kan være forandringer i livmor etter en graviditet. Jeg får syke kramper på høyre side innimellom, men det tipper jeg kan være alt fra eggstokker til bekkenløsning.
Jeg har født 3 barn og med første og siste måtte jeg ha utskraping pga rester og det ble oppdaget ved veldig stort blodtap med første og med siste så var det veldig spesielt med renselsen. Er det hinnerester så blir man etter hvert kjempedårlig fordi de sitter vil råtne inni livmoren. Rart hvis du ikke har merket det før nå, men får håpe at det er en ufarlig ting. Klem :)
 
Back
Topp