T
Turid-Laila
Guest
Så gøy da å ta en ferie først [emoji14] Ikke feil det heller [emoji1]Tusen takk! Vi flytter ikke inn før august da. Vi reiser nemlig 5 uker på ferie først!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy da å ta en ferie først [emoji14] Ikke feil det heller [emoji1]Tusen takk! Vi flytter ikke inn før august da. Vi reiser nemlig 5 uker på ferie først!
God ferieTusen takk! Vi flytter ikke inn før august da. Vi reiser nemlig 5 uker på ferie først!
Velkommen til Norge igjen, dere kjører langt altsåOg derved er vi tilbake i Norge.
Når vi kommer faktisk hjem er en anelse uklart enda men det finner vi ut av etter at vi har spist pizza tenker jeg
Jepp.Velkommen til Norge igjen, dere kjører langt altså
Noen grunn til at dere ikke tar båt fea oslo?Jepp.
To sjåfører som bytter på. De sov mens vi bada
Noen er unntaket som regel litt bortskjemte unghester/hingster og ppms merrer [emoji14] men skal ikke ta alle under samme kamNåja. Jeg har opplevd det motsatte gitt [emoji14]
Den ville ikke slippe heller! Har ikke blitt redd etter det da ^^
Åh. Men det ødelagte kan du vel kvitte deg med?
Fått faktisk gjort ganske mye den siste uka. Imponert over meg selv gitt. Pause nå da [emoji1] Men det trengs sårt å gjøre mer også. Spesielt på ene soverommet oppe også [emoji849][emoji23] Men jeg orker pokker ikke all malinga med kvistlakk og det shitet. Er så svært soverom. For øyeblikket får det være. Får ha fokus på valpen som kommer snart og holde det ryddig og prøve å få enda mer orden i det vi allerede har [emoji4]
Noen er unntaket som regel litt bortskjemte unghester/hingster og ppms merrer [emoji14] men skal ikke ta alle under samme kam
Min2 åring har perioder han bare spiser en ting så spiser han alt. Så får vi ikke i han noe... omtrent sånn i et år nåHvordan får man i en ettåring mat?
Lillejenta spiser kjøtt, og det er nesten alt. Hun stjeler gjerne knekkebrød fra sin søster, men generelt sett går det ikke mye mat inn nå. Og om hun sitter i stolen så blir hun sur, hun vil være fri!
Er hakket mer utfordrende enn sin storesøster, som var en engel hele veien ^^
Min2 åring har perioder han bare spiser en ting så spiser han alt. Så får vi ikke i han noe... omtrent sånn i et år nå
Gled deg. Minste på 10 mnd ser ut til å spise alt mamma putter i munnen ...det gjorde ikke storebror [emoji23][emoji23][emoji23]Ah. Det blir morsomt framover da skjønner jeg ^^
Jepp.Noen grunn til at dere ikke tar båt fea oslo?
Så gøy da å ta en ferie først [emoji14] Ikke feil det heller [emoji1]
God ferie
Ja, det er gull verdt med mine foreldre som hjelper til.
Pappa er syk og mamma er bortevekke. Mormor og morfar må passe på oss. Konkluderte lillemor. Som dessuten synes at mammaer ikke skal ha lov til å reise bort når de har små barn.
Godt vi starter på hjemreisen i morgen
God morgen
Mannen på jobb, Kengubarnet sover
Telefonen min ligger på postkontorer, men jeg er uten bil
Hehegår bra?