***skravletråden for JUNI***

Vi har hatt et stopp med et par timer på ei herlig sandstrand utenfor Halmstad med 27 grader i lufta og herlig vann, jeg fikk meg litt svømming i sjøen for første gang på en del år. Herlig.

Så vi kjører oppigjennom Sverige og satser etter planen mot peppes i Moss. Eller rygge var det vel. Får ringe dem ettrhvert og si at vi kommer 26 stykker mellom 9 og voksen og må ha et passe utvalg pizza av relativt enkel karakter, lett blanding.

De liker gress og gullerøtter banan og epler. Føll kan finne på å smake på deg:p men de andre har skjønt hva de skal ha i munnen

Nåja. Jeg har opplevd det motsatte gitt :P
Den ville ikke slippe heller! Har ikke blitt redd etter det da ^^

2. Etasje tatt og jeg har tom bært ned en sofa alene fra 2.etasje.. Og ut i bilen. Trappa var ett herk å få den ned. Naboen kom løpende idet jeg var på vei inn i bilen, men da var jeg ferdig. Så for sent [emoji849][emoji23] Of jeg er sta. Klare meg selv. Bort til søppla med den. Synd egentlig. For det var en sovesofa jeg kjøpte for noen år siden så unga hadde anledning til overnatting. Men unga har hoppa i den. Så fjærene er ødelagte... [emoji849][emoji17] Takk liksom. Så den tok bare opp mye unødig plass nå da... Men nå er den borte da. Heldigvis. Og rommet til minste ble ganske romslig. Det er vaska også rydda alle 3 rom og gang oppe nå. Så hurra for oss 3. Halve stua igjen da. Men pause nå. Svetter bort nå. Sette på noe klesvask imens.

Jeg klør i fingrene når du skriver sånt! Jeg og vil kjøpe nytt og kaste ut det som er gammelt og ødelagt!

Har flere ting jeg skulle ha gjort/har lyrt til å gjøre, men sitter bare her og stresser over det istedet..... Lurt....

Vi har hatt et stopp med et par timer på ei herlig sandstrand utenfor Halmstad med 27 grader i lufta og herlig vann, jeg fikk meg litt svømming i sjøen for første gang på en del år. Herlig.

Så vi kjører oppigjennom Sverige og satser etter planen mot peppes i Moss. Eller rygge var det vel. Får ringe dem ettrhvert og si at vi kommer 26 stykker mellom 9 og voksen og må ha et passe utvalg pizza av relativt enkel karakter, lett blanding.
Sikkert lurt det ja

Jeg klør i fingrene når du skriver sånt! Jeg og vil kjøpe nytt og kaste ut det som er gammelt og ødelagt!
Åh. Men det ødelagte kan du vel kvitte deg med?

Fått faktisk gjort ganske mye den siste uka. Imponert over meg selv gitt. Pause nå da [emoji1] Men det trengs sårt å gjøre mer også. Spesielt på ene soverommet oppe også [emoji849][emoji23] Men jeg orker pokker ikke all malinga med kvistlakk og det shitet. Er så svært soverom. For øyeblikket får det være. Får ha fokus på valpen som kommer snart og holde det ryddig og prøve å få enda mer orden i det vi allerede har [emoji4]

Back
Topp