***skravletråden for JUNI***

De har så store tenner!![emoji30]
De liker gress og gullerøtter banan og epler. Føll kan finne på å smake på deg:p men de andre har skjønt hva de skal ha i munnen

Har dere hatt en fin tur?
En kjempeflott tur på et meget godt arrangert opplegg som godt kan anbefales til alle korps som vil på sånn tur

Vi har dessuten hatt en fin gruppe, god dynamikk, ingrn kriser eller intriger eller veldig hjemlengsel. Rett og slett en fin tur

2. Etasje tatt og jeg har tom bært ned en sofa alene fra 2.etasje.. Og ut i bilen. Trappa var ett herk å få den ned. Naboen kom løpende idet jeg var på vei inn i bilen, men da var jeg ferdig. Så for sent [emoji849][emoji23] Of jeg er sta. Klare meg selv. Bort til søppla med den. Synd egentlig. For det var en sovesofa jeg kjøpte for noen år siden så unga hadde anledning til overnatting. Men unga har hoppa i den. Så fjærene er ødelagte... [emoji849][emoji17] Takk liksom. Så den tok bare opp mye unødig plass nå da... Men nå er den borte da. Heldigvis. Og rommet til minste ble ganske romslig. Det er vaska også rydda alle 3 rom og gang oppe nå. Så hurra for oss 3. Halve stua igjen da. Men pause nå. Svetter bort nå. Sette på noe klesvask imens.

Back
Topp