Ja elsker den byen. Aldri vært i Wien daParis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja elsker den byen. Aldri vært i Wien daParis
Får gjøre det en dagJa! Si ifra om du får prøvd de.
Fint der har jeg hørtSæby, Nord Jylland.
Så deiligGenialt med uv telt. Her sitter jeg i sola og lille leker som bare det. #ferie
Vi er på Bornholm. Det er ikke særlig langt noen vei ;-)Ligger parken i nærheten?
Ja. Det tror jeg er bra. Bare ikke de blir syke nå da.... Jaja. Jeg er mange mil unna og kan lite gjøre.Så fint de gjør det
Ja, det er stasAh! Da nærmer du deg stadig! Så gøy med en storesøster som er såpass gammel at hun sikkert gleder seg masse og kan hjelpe til litt![]()
Sykemeldt i 2 uker...
Kommer til å bli gal av det
Oooh... Melding fra mannen. Han er på vei hjem fra jobb
Yngstemor har fått omgangssyke...
Helledussen da [emoji1] Vant jammen en instagramkonkurranse igjen [emoji1] En goodiebag til valpen min som kommer om 1.5 uke. Så utrolig gøy da. Gleder meg masse til å se hva jeg vant da til hu [emoji7]
Da er det duka for salgsfest. Massevis av klær til babyer, damer porselen og dill dall.... mye retro og møbler
Håper virkelig vi blir kvitt ting![]()
Jeg er sliiiiten ! Men! Ting begynner å bli bra, på ene siden av stua hvertfall [emoji849][emoji23]
Fått bort bombay tvbenken og bombay sjenken [emoji23] For de som ikke vet hva det er, er det mørke tunge møbler. Har riktignok enda dumme sofabordet enda, men litt om gangen..
Jeg har fått på plass ny tvbenk og nye bilder [emoji7] Begynner å se mye bedre ut altså [emoji7] Men jeg kjenner det i hele møckings kroppen nå. Som i utgangspunktet er sliten. Og nå er totalt sliten, men på en måte også litt mer lykkelig da [emoji23][emoji7] Jeg tar det jeg får. Eneste jeg MÅTTE ha hjelp med er å få tven over. For en 60 tommers tv klarte jeg ikke alene. [emoji849][emoji13]
Lagt ut bombaymøblene for salg da for en billig pris [emoji4] Håper de blir solgt, så jeg kan kjøpe noe til [emoji56][emoji23]![]()
![]()
![]()
![]()
Det et hun og nå også ute av karantene.Håper lillemor er i form igjen![emoji4]
Ah skjønnerAlt fra hyller til skap for skittentøyskurver![]()
Ja jeg vet det er det men...Det er nok fornuftig[emoji6]
God bedring!