Knipetråd

Fader, denne fyker raskt bort fra førstesiden ;)
 
Kniiip!
 
Jeg lurer på om jeg må legge inn en påminnelse på mobilen jeg også, for jeg glemmer dette hele tiden! ;)
 
Jeg glemmer det hele tiden :eek:
 
Knip i vei, jenter :)
 
Dette var jeg elendig på[emoji85] skal prøve å komme sterkere tilbake når kvalmen blir bedre. Håper ikke jeg har ødelagt det helt ved å vente...
 
Jeg glemmer det så lett
 
Kniiiip!
 
Jeg må bare minne meg selv på dette her inne :woot:
 
Må bare tipse om denne! Eg har nettopp kjøpt den og brukt den ett par ganger til no. Appen sender påminnelse om trening 3 ganger i uken(flere om en stiller det inn). Syns så langt den er helt topp![emoji1320]Ulike knipeøvelser som forteller deg hvor godt du gjør det, og ærlig talt funker det nesten som ett spill der en feks skal knipe for å holde ballen over en strek eller for å treffe blink[emoji87][emoji28] Én trening varer noen minutter, kanskje 5. Veldig motiverende, spesielt å se resultatet/utviklingen etterkvart:)
https://www.mimmis.no/elvie-bekkenbunnstrener-app
 
Jeg knep ikke med forige og merket før jeg ble gravid igjen nå at det kunne komme en dråpe i trusen om jeg lo skikkelig eller hoppet på trampoline. Men nå som jeg er gravid har det blitt værre. Må knipe skikkelig når jeg skal hoste bare så det ikke skal komme en dråpe i trusen. Så irriterende!! Angrer på at jeg ikke så viktigheten på knipingen tidligere. Så KNIP jenter :shy::p
 
Jeg knep ikke med forige og merket før jeg ble gravid igjen nå at det kunne komme en dråpe i trusen om jeg lo skikkelig eller hoppet på trampoline. Men nå som jeg er gravid har det blitt værre. Må knipe skikkelig når jeg skal hoste bare så det ikke skal komme en dråpe i trusen. Så irriterende!! Angrer på at jeg ikke så viktigheten på knipingen tidligere. Så KNIP jenter :shy::p

Kjøp elvie treneren! Eg har skikkelig tro på den. Dyr, men garanterer resultat på 4-6 uker:) Mimmis-butikken er den billigste plassen eg har funnet den.
 
Back
Topp