Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Jeg er helt ny på alt dette her, så jeg vet verken hvordan det gjøres eller hvor mange ganger osv[emoji85]Har påminnelser på iphonen bare 4 om dagen, hehe
Ok. Jeg er helt ny på alt dette her, så jeg vet verken hvordan det gjøres eller hvor mange ganger osv[emoji85]
Knip som om du holder igjen tiss.Ok. Jeg er helt ny på alt dette her, så jeg vet verken hvordan det gjøres eller hvor mange ganger osv[emoji85]
Her er det noen tips: https://www.babyverden.no/gravid/bekkenbunn-og-knipeovelser/Ok. Jeg er helt ny på alt dette her, så jeg vet verken hvordan det gjøres eller hvor mange ganger osv[emoji85]
JøssNoen som har gode triks på hvordan få til kniping? Jeg føler ikke jeg får helt «tak» og ender opp med å stramme mage og rumpe istedenfor [emoji13]
En god start er å prøve å knipe igjen strålen når du tisser, det gir deg en god indikasjon på hvordan det skal gjøres.Noen som har gode triks på hvordan få til kniping? Jeg føler ikke jeg får helt «tak» og ender opp med å stramme mage og rumpe istedenfor [emoji13]
Kniper når jeg husker detHvor ofte og hvor lenge kniper dere?[emoji2]