Så rart du ikle får endret til din butikk.Lekestativ til hagen. Bare lurte på pris og om de hadde det inn![]()
Null problem å bytte her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart du ikle får endret til din butikk.Lekestativ til hagen. Bare lurte på pris og om de hadde det inn![]()
Så rart du ikle får endret til din butikk.
Null problem å bytte her
Og derved bekreftet hjemmefra at ikke bare minstemor har omgangssyke. Fredelig omgangssyke, hun har kastet opp to ganger så vist jeg vet. Og fått litt feber.
Men mellomste har i kveld også kastet opp .så morfar fikk vaske både jenta og gangen, visstnok. Hun er jo hos mine foreldre for at hun ikke skulle bli smitta av søstra, men det var for sent de har vel fått samme greia et sted fra.
Og jeg...jeg kommer ikke hjem før på onsdag så da bør vel alle ha blitt friske igjen.
Hva slags møbler?Jeg har brukt tid på ikea.no i dag, og fant meg møbler for rundt 10 000 kr. Såååå lyst på ^^
Får bare spare da![]()
Uff daOg derved bekreftet hjemmefra at ikke bare minstemor har omgangssyke. Fredelig omgangssyke, hun har kastet opp to ganger så vist jeg vet. Og fått litt feber.
Men mellomste har i kveld også kastet opp .så morfar fikk vaske både jenta og gangen, visstnok. Hun er jo hos mine foreldre for at hun ikke skulle bli smitta av søstra, men det var for sent de har vel fått samme greia et sted fra.
Og jeg...jeg kommer ikke hjem før på onsdag så da bør vel alle ha blitt friske igjen.
Jeg har det fint på tur men i natt startet visst mannen også...Kjedelig, men får håpe at mellomste kommer seg raskt og.
Har du det fint på tur?
Det er de nok. Men mannen er blitt syk. Så litt heftig der hjemme nå.Uff da
Satser på de er friske da til du kommer hjem
Æsj daJapp![]()
LuksusGod morgen!
Håper sambo kommer med kaffe til meg på senga i dag![]()
Ja, det var gøy!Awww, herlig <3
Det skal vi!Kps6 dere
Da har du noe å se frem til!Det har jeg ikle prøvd
Hvis han gjør det, ja.Luksus![]()

For han lager alltid til meg også Håper han tar hintet daHvis han gjør det, ja.
Han har en kompis som alltid lager kaffe til dama si på senga i helgene. Pleier å spørre sambo om vi ikke skal få besøk av han snartFor han lager alltid til meg også
![]()
Stilig. Det burde alle menn gjøre. Skal prate med samboer om det idagHvis han gjør det, ja.
Han har en kompis som alltid lager kaffe til dama si på senga i helgene. Pleier å spørre sambo om vi ikke skal få besøk av han snartFor han lager alltid til meg også
![]()

Ånei. Så kjedelig, god bedring til barna.Og derved bekreftet hjemmefra at ikke bare minstemor har omgangssyke. Fredelig omgangssyke, hun har kastet opp to ganger så vist jeg vet. Og fått litt feber.