~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Merkelig det der. Mye som var bedre før.Enig med deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig det der. Mye som var bedre før.Enig med deg
Ja. Synes og det. God med non stop påDen er best
Står på flyplassen og venter på samboer. Stor gjensyn glede etter to uker, det kribler i magen!
Brgynt på kjøkkenet jeg også, mannen tar garasjen..Jeg fant ut at det ikke kunne vente lenger![]()
Så kjiptBlir logget ut hele tiden å. Ofte mens jeg er på forumet og kanskje poster innlegg. Irriterende ><
Kps6 dereStår på flyplassen og venter på samboer. Stor gjensyn glede etter to uker, det kribler i magen!
Det har jeg ikle prøvdJa. Synes og det. God med non stop på
Brgynt på kjøkkenet jeg også, mannen tar garasjen..
Mannen er streng å sender meg tilbake på sofaenIkke overdriv når kroppen ikke tåler det da <3
Det er braJa! Men jeg kommer meg i det minste inn igjen nå da![]()
Kos dereDa er ungene levert hos mamma.
Vi skippet Tusenfryd siden mannen trenger litt søvn før fest, og velger å prioritere det.
Går det ikke an å ringe?Prøver å finne noe på obs bygg, men får kun opp opplysninger for Alnabru. Det er minst 6 timer unna, og da velger jeg heller å handle på den som er 1 time unna, men det er visst ikke mulig å få opplysninger om den butikken ><
Hva er du ute etter ?Prøver å finne noe på obs bygg, men får kun opp opplysninger for Alnabru. Det er minst 6 timer unna, og da velger jeg heller å handle på den som er 1 time unna, men det er visst ikke mulig å få opplysninger om den butikken ><
Går det ikke an å ringe?
Hva er du ute etter ?