Har du fått tilbake kroppen din?

Tja den eller slappere og tynnere enn før svangerskapet men det kommer seg med litt trening :)
 
Gud, nei! La på meg 10kg før jeg ble gravid og 22kg i svangerskapet. Gikk fra 48kg til 80kg på under to år! :hilarious:

Første svangerskapet var jeg tilbake til samme gamle etter 3 uker. Nå har det gått 4 uker og jeg har mistet 16kg. Har en del igjen og syntes magen fortsatt er stor. Det verste er jo å ikke passe i noen av klærne mine, men men... Har ikke noe voldsomt matlyst, det har derimot mini.. blir mye amming, så regnet med å gå ned sakte men sikkert :happy:
 
Har fått den tilbake med tanke på vondter, men sist jeg veide meg var jeg fremdeles 8kg pluss :p får trøkt meg inn i noen av de gamle klæra mine, men det ser jo ikke sånn veldig bra ut :p
 
Har gått ned de 12 kg jeg gikk opp. Det var nok bare baby, morkake osv. Men huden rundt magen er jo slapp ennå, og rumpa er helt paddeflat. Gleder meg til å begynne å trene opp igjen sakte men sikkert.
 
Nei, langt der i fra! Er 7 kg pluss enda, det merkes godt på mage og lår. Stresser ikke med det, tenker at kroppen har brukt 9 måneder på å bli sånn som den ble, så da går ikke alt tilbake på seks uker heller :)
 
Fortsatt 8 kg ekstra og slappere hud men gidder ikke å tenke på det før etter sommerferien...

Har gått ned over 10 kg allerede og merker nå at kroppen nok vil roe ned litt for plutselig har matlysten økt helt sjukt mye!
 
Nei. Fremdeles 6-7 kg ift vekt før svangerskap.
 
Gått med mer enn jeg gikk opp, så vekta er Ok.. men magen er myk og rompa er flat. Og puppa så store at de henger, så kroppen blir nok aldri «den samme»
 
Eg føler eg har fått kroppen tilbake ja, men det er noko anna enn tilbake i form (meiner eg då) [emoji4]
 
Har gått ned de kiloen jeg la på meg i svangerskapet + noen til, men magen er geleakti og puppene er ikke noe å snakke om :p men bare bagateller, regner med nær tiden går så går magen seg til :) må bare være flinkere å ut å gå med barnevognå
 
Absolutt ikke. Blir nok ikke den samme heller ;)
Kiloene raser....men slappere.. ikke styrke i beina og kondisen ikke på topp..så må trenes opp når energien kommer seg...
Absolutt ikke kontroll der nede..hvus jeg blir veldig tisse trengt klare jeg ikke holde igjen lengre...så må vel trenes opp der og...men glemmer disse knipe øvelsene oppi alt
 
Ja, det føler jeg i grunn:) Alle gravidkiloene er borte pluss litt til. Og klærne passer igjen, faktisk er noen blitt litt for store. Magen er noe mer myk/pløsete enn før da, men det er ikke noe stort problem. Ellers er jeg nok litt mer sliten og slapp enn tidligere. Men det er jo ikke så rart, med en liten en i hus som krever sitt.
 
Nei, og det synes jeg er naturlig og faktisk bra! De ekstra 4-5 kg kommer godt med i ammeperioden. Ikke noe mål å gå rakt ned for meg.

Sånn ellers er jo pupper og mage litt annerledes, men med klær på er det ikke sånn at man ser at jeg har vært gravid nylig. Tar nok et års tid før kondisen er tilbake på normalt nivå igjen.
 
Tja. Jeg gikk bare opp 4kg i graviditeten, så de er borte. Men magen er slappere og puppene litt for store [emoji12] Det er helt greit. Jeg går mye med vesla, det er fint for begge to. Kroppen vil nok gå seg til etter hvert, men forventer ikke at den blir helt som før. Den var heller ikke sprek eller lekker før, da [emoji6]
 
Her gikk vekta raskt ned til det den var før graviditeten, men kroppen er ikke helt den samme. Får liksom litt andre former :p men det er helt greit. Det er tross alt et helt nytt menneske kroppen har båret frem: og det er fantastisk å tenke på :happy:
 
Er slapp i fisken men det var jeg før svangerskapet og.. mangler vel 2kg fra å gått ned gravidkg,
Føler meg ikke vel... men med tid og stunder håper jeg...:)
 
Back
Topp