Har du fått tilbake kroppen din?

Fremdeles 10 kg fra startvekt. Føler meg stor og kommer ikke i nærheten inn i de gamle buksene. Nå er alle mine gamle klær xs og small.. veide 58 før jeg ble gravid, veier nå 67, og kom opp på 80 på slutten av svangerskapet.. mest rumpe og lår...

Må komme i gang med trilling osv. Men stresser ikke med det , mangler motivasjon også, vil helst bare ligge å kose denne barseltiden før hverdagen henter meg inn :)
 
Nei [emoji23]
 
Ja veier 3 kg mindre enn før graviditeten.
Men lett å gå opp i permisjonen da søtsuget er stort når man ammer. Prøver å gå/trille hver dag
 
Jeg er tynnere og lettere enn før graviditeten :) Måtte kjøpe nye jeans en uke etter fødselen fordi de gamle var for store. Har gått ned fra størrelse 38/M til 36/S. Ikke et eneste strekkmerke og ikke litt slapp hud eller noe - så må vel påstå at jeg er tilbake og vel så det ;)
 
Baby har kolikk, så føler at jeg gir beng i alt det der. Er ikke engang hver dag jeg børster håret...
 
Gikk opp t
Fra 68 til 83, gikk ned til 73 og opp til 77, føler meg forferdelig. Men skal greie å komme ned 10 kg
 
Nei!!! Det tar lang tid. Det er jo ikke bare snakk om vekt eller omkrets. Om den i det hele tart blir som før, går ikke an å «trene opp» huden eller minke hoftebredden når bekkenet har utvidet seg.
 
Nei!

Altså .. jeg ble kjempe slank på sykehuset og når jeg fullammet. Men når jeg har hatt spisevegring hele svangerskapet og bare kastet opp. Så var det litt godt med mat igjen og fikk en ekstrem stor matlyst. Så har lagt på meg etter fødsel. Men nå skal rutiner tilbake igjen [emoji1363][emoji1363]
 
Ehh nei:meh: var 88kg før eg vart gravid, og var 122,5kg dagen før eg fødte. 34,5kg la eg på meg. Men heldigvis mista eg 20kg dei første 3 vekene, men har nesten stått stilt på vekta sida. Men har begynt å ta mål her og der på kroppen for da følge med, og eg går innover for kvar veke. Prøva å trene inne mellom, men går da trilletur nesten kvar dag. Men er eitt mål å nå ned på 88kg i første omgang. Før eg sikta meg på 80kg men har ikkje hastverk og fullammer. Og det er ubehagelig å trene når ein har fått så store puppa ligge på 101,6kg så eg har 13,6kg igjen til 88kg.
 
Back
Topp