T
Turid-Laila
Guest
Har satt på lammekjøtt. Komlemiddag in the making !
Eller raspeball for de som kaller det det [emoji111]
Eller raspeball for de som kaller det det [emoji111]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så koselig å se på da [emoji169][emoji169]Jeg fant flere filmer og bilder av lillemor da hun var 2-3 år gammel. Så søt hun var, og så uskyldig <3
Så flink du er. Skulle også ha skifta på sengene. Gjerne gjøre det senere jeg [emoji1]Klær lagt sammen og lagt på plass
Tatt av sengene
Satt på vaskemaskin
Nå er det frokost så støvsuging og henge opp bilde, må bare finne ut hvor jeg skal ha det
Haha her også. Har en av unga gymsekk de aldri bruker hengende ved sokkeskuffene. Der er de enslige. Tar en gjennomgang en gang i uka. Noen blir til og noen blir enslige.. [emoji849]Klesbretting.
Jeg tror bokstavelig talt jeg aldri blir ferdig
Det er alltid en vask i maskina eller til tørk.
I tillegg har jeg alltid er bunke "sokke-rest" som noen av dem finner partneren sin i neste runde, og sånn går det nå...
Så utgjort da [emoji14]Var så trøtt, så gubben tok med lillemor på trilletur, nå er jeg lys våken...
Så utgjort da [emoji14]
Slappe av er også godt da. Med tv og ingen som henger over en [emoji14]Det var urettferdig, jeg ville jo sove! [emoji28] jaja, får sove når jeg blir eldre! [emoji28]
Jeg tror jeg ser sydenturen sveve i uvisse i årene som kommer... For den som husker .mannen sa jo at jeg kunne søke på og planlegge en sydentur neste sommer. (da er der 12 år siden vi var på Malta på bryllupsreise...)
Men nå driver jeg planlegging av feriene fremover.
Legoland er vel av interesse for han på snart ti i begrenset antall år fremover men mannen påpekte at jentene har ikke pass (må de ha det ?) så der får bli neste år. Eller, han ville utsette dyreparken et år eller to så yngste har mer utbytte av det (vi var der når mellomste var 3,5. Snakket med henne i dag. Hun husker at d er var en karusell og en trikk (i kardemommeby) og at de hjalp røverne og fikk pølse og saft. Og at Julius var der (tror jeg hun mer vet enn husker) fra tre dager er der det hun husket. Men hun hadde da glede av det der og da likevel) og Legoland når de har fått pass.
Derved høres det ut som hunderfossen/lilleputthammer da i år (som jeg da vil gjøre til en todagers med overnatting og ta begge de parkene.) korpset skal meget mulig til hunderfossen neste år så ikke dit da i alle fall
Slappe av er også godt da. Med tv og ingen som henger over en [emoji14]
Men ja. Sier en ikke at en kan sove i grava? [emoji23]
Utslitt etter regndag med unger som kjeder seg
Er det ikke åpent lenger i høysesongen?Så hunderfossen har korta ned åpningstidene sine... Når vi var der for ett par år siden er jeg rimelig sikker på det var 1000 til 1800.
Surt å se de har nå 1000 til 1500. Vi funderte på å reise dit neste år. Men 9 timers kjøring en vei liksom og så lita tid i parken blitt. Så kjedelig da at de har gjort om det. Vi trengte virkelig hele dagen vi for å utforske alt.
Måtte sjekke gitt. Men nettsiden sier 10 til 15 [emoji849]Er det ikke åpent lenger i høysesongen?
Awww [emoji169][emoji169]Jo, er vel noe sånn! Hun er jo bare fire mnd, nå sover hun i armene mine! [emoji173]️
Så rartMåtte sjekke gitt. Men nettsiden sier 10 til 15 [emoji849]
Awww [emoji169][emoji169]
Står 10-17 i dagMåtte sjekke gitt. Men nettsiden sier 10 til 15 [emoji849]
Så dette nå [emoji23] Sjekka fredag jeg og da sto det helt seriøst 10 til 15 altså. Kanskje de har andre tider hverdager og helger da?Står 10-17 i dag