***skravletråden for JUNI***

Den følelsen når man har vaska en stall på 100 kvm og ingen bryr seg inne...lol ( ganske stolt å ha klart det. 5 timer tok det)

Har ikke helt bestemt meg... sist vi hadde barnevakt til lillemor (da 2mnd, nå 4mnd), skrek hun hele kvelden og var helt hes når vi kom hjem fra kino...
Åh. Det er ikke så gøy da nei. Da hadde jeg sikkert bare tenkt på babyen hjemme. Kanskje den går på babykino med dempa lyd og lys [emoji4]

Den følelsen når man har vaska en stall på 100 kvm og ingen bryr seg inne...lol ( ganske stolt å ha klart det. 5 timer tok det)
Godt jobba. Dårlig gjort at de ikke bryr seg!

Ble ekstra shopping på meg. Kom på at jeg eier ikke en nattkjole av en sånn karakter at den egner seg når jeg skal på korpstur hvor vi bor i seksmanns-leiligheter, med to voksne i hver ca og 3-4 unger å holde styr på om jeg har sånn ca rett oversikt over hvem som er med slik og sånn. Romdeling skal vi ordne i løpet av uka.

Kortet har gått litt varmt i dag...

Og klesvaske-tørke-brette-bonanza....

Litt nedprioritert i det siste med dager hvor tiden hvor slikt kunne gjøres gjerne begynte 21-23 på kvelden og det blir ikke så mye da. Undertøy og håndklær, liksom.

Nå forbereder jeg pakkeliste for meg og guttungen, ferdig pakket senest onsdag (med unntak av toalettmappa) avreise torsdag kveld. Så da må det vaskes opp t-skjorter og bukser og nytt tøy og undertøy og i det hele tatt. Rosa i tørkeskapet, mørkt i maskinen, lyst på vent. Undertøy også på vent men det skal få vente en dag eller to tenker jeg, få med mer. Ikke så lenge siden sist. Håndklær ferdig i trommel. Og to maskiner ligger i en haug i gangen og venter på bretting. Og noe i stua.

Åååhhh! Roper på Ronja. Nødhjelp!!!

Sen kveld på Lillejenta I dag. Hun ville ikke roe seg ved brystet, og byttet fra den ene siden til den andre. Nå har hun sovnet, men dier enda. Får bare ta den tiden det tar.

Ble ekstra shopping på meg. Kom på at jeg eier ikke en nattkjole av en sånn karakter at den egner seg når jeg skal på korpstur hvor vi bor i seksmanns-leiligheter, med to voksne i hver ca og 3-4 unger å holde styr på om jeg har sånn ca rett oversikt over hvem som er med slik og sånn. Romdeling skal vi ordne i løpet av uka.

Kortet har gått litt varmt i dag...
Ser du trenger en slik nattkjole :)

Og klesvaske-tørke-brette-bonanza....

Litt nedprioritert i det siste med dager hvor tiden hvor slikt kunne gjøres gjerne begynte 21-23 på kvelden og det blir ikke så mye da. Undertøy og håndklær, liksom.

Nå forbereder jeg pakkeliste for meg og guttungen, ferdig pakket senest onsdag (med unntak av toalettmappa) avreise torsdag kveld. Så da må det vaskes opp t-skjorter og bukser og nytt tøy og undertøy og i det hele tatt. Rosa i tørkeskapet, mørkt i maskinen, lyst på vent. Undertøy også på vent men det skal få vente en dag eller to tenker jeg, få med mer. Ikke så lenge siden sist. Håndklær ferdig i trommel. Og to maskiner ligger i en haug i gangen og venter på bretting. Og noe i stua.

Åååhhh! Roper på Ronja. Nødhjelp!!!
Hva skjer?

Ser du trenger en slik nattkjole :)
Jepp, det gjør jeg.

Så nå har jeg en helt uformelig, lang t-skjorte-kjole med Minnie på fra hm. Helt passe søt og "teit mamma" i en og samme sak

Det er jo den korspturen som altså er på torsdag.

Og lite klær vasket pga øving til konsert. Konsert. Bursdag. Plass leggingsmøte for turen. Og min latskap ;-)

Så nå vasker jeg masse klær i helga så vi får pakke

Neste helg skal mamma passe ungene siden mannen og jeg er invitert bort.
Er vi veldig slemme dersom vi leverer dem litt tidligere enn vanlig og bare mannen og jeg tar en tur innom Tusenfryd på vei tilbake slik at vi får tatt de kule tingene ungene ikke tør sammen :rolleyes:

Ikke slem bare veldig veldig lur![emoji16][emoji122]

Det er jo den korspturen som altså er på torsdag.

Og lite klær vasket pga øving til konsert. Konsert. Bursdag. Plass leggingsmøte for turen. Og min latskap ;-)

Så nå vasker jeg masse klær i helga så vi får pakke
Å ja Sorry misforsto den siste setningen i [emoji85]

Back
Topp