Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du kino eller blir det å vente til den kommer ut ? [emoji1]
Åh. Det er ikke så gøy da nei. Da hadde jeg sikkert bare tenkt på babyen hjemme. Kanskje den går på babykino med dempa lyd og lys [emoji4]Har ikke helt bestemt meg... sist vi hadde barnevakt til lillemor (da 2mnd, nå 4mnd), skrek hun hele kvelden og var helt hes når vi kom hjem fra kino...
Åh. Det er ikke så gøy da nei. Da hadde jeg sikkert bare tenkt på babyen hjemme. Kanskje den går på babykino med dempa lyd og lys [emoji4]
Godt jobba. Dårlig gjort at de ikke bryr seg!Den følelsen når man har vaska en stall på 100 kvm og ingen bryr seg inne...lol ( ganske stolt å ha klart det. 5 timer tok det)
Takk [emoji173] np skal stallen tørkes så skal det bli salgsboder til søndagGodt jobba. Dårlig gjort at de ikke bryr seg!
Det er tiderEr noe med denne tiden av året
Ungene vil ha jordbær til lørdagsgodt![]()
Fikk du gjort no?Mann og barn koser seg i Sverige, jeg ligger oppgitt i sofaen og tenker på alt jeg hadde tenkr å gjøre i helgen..
Ser du trenger en slik nattkjoleBle ekstra shopping på meg. Kom på at jeg eier ikke en nattkjole av en sånn karakter at den egner seg når jeg skal på korpstur hvor vi bor i seksmanns-leiligheter, med to voksne i hver ca og 3-4 unger å holde styr på om jeg har sånn ca rett oversikt over hvem som er med slik og sånn. Romdeling skal vi ordne i løpet av uka.
Kortet har gått litt varmt i dag...
Hva skjer?Og klesvaske-tørke-brette-bonanza....
Litt nedprioritert i det siste med dager hvor tiden hvor slikt kunne gjøres gjerne begynte 21-23 på kvelden og det blir ikke så mye da. Undertøy og håndklær, liksom.
Nå forbereder jeg pakkeliste for meg og guttungen, ferdig pakket senest onsdag (med unntak av toalettmappa) avreise torsdag kveld. Så da må det vaskes opp t-skjorter og bukser og nytt tøy og undertøy og i det hele tatt. Rosa i tørkeskapet, mørkt i maskinen, lyst på vent. Undertøy også på vent men det skal få vente en dag eller to tenker jeg, få med mer. Ikke så lenge siden sist. Håndklær ferdig i trommel. Og to maskiner ligger i en haug i gangen og venter på bretting. Og noe i stua.
Åååhhh! Roper på Ronja. Nødhjelp!!!
Nei kroppen samarbeider ikke i dag så lite gjort i grunn..Fikk du gjort no?godt å ta en hvile tid også viktig
Jepp, det gjør jeg.Ser du trenger en slik nattkjole![]()
Det er jo den korspturen som altså er på torsdag.Hva skjer?
Nja. Altså. Han sykler jo ikke.
Også er det 6 km.
Neste helg skal mamma passe ungene siden mannen og jeg er invitert bort.
Er vi veldig slemme dersom vi leverer dem litt tidligere enn vanlig og bare mannen og jeg tar en tur innom Tusenfryd på vei tilbake slik at vi får tatt de kule tingene ungene ikke tør sammen![]()
Da har sviger fått leilighet men uvist om når hun flytter inn.
Barna sover og pappa ser på TV
Å ja Sorry misforsto den siste setningen i [emoji85]Det er jo den korspturen som altså er på torsdag.
Og lite klær vasket pga øving til konsert. Konsert. Bursdag. Plass leggingsmøte for turen. Og min latskap ;-)
Så nå vasker jeg masse klær i helga så vi får pakke