Vi som temper

1564FA9F-C0AE-415B-ACE8-B85B00638D88.jpeg

Her er min for i dag. Ikke så spennende, men iallfall ikke på vei ned, så det er positivt. :-)

Er det sånn at den skal holde seg over coverline frem til mensen? Og hvis den går under så kan det være et problem med lutealfasen min?

Jeg har ett barn fra før av som ble til ved IVF. Legene kunne ikke gi oss noen grunn til at vi ikke fikk det til selv. Så egentlig har jeg ikke så store forventninger om at jeg skal være gravid nå, men jeg håper at graviditeten røsket litt opp i systemet mitt, og at vi kanskje får det til på egen hånd. Selv om jeg kanskje ikke er gravid nå, så er dette en mulighet til å finne ut litt mer om syklusene mine. Så derfor spør og graver jeg masse. :-D

Dette er første syklus hvor jeg ikke ammer i det hele tatt, og jeg går nå all in med temping for å lære, og med hostesaft dagene før eggløsning og wild yam nå etter for å bedre forholdene.

Spennende! :) hva er grunnen til de hule dottene dine?

Jeg har ikke så mye erfaring med denne appen, men regner med at det er pga temping på annet tidspunkt. Jeg temper vanligvis kl.6, men i går tempet jeg 06.45, og i dag våknet jeg kl. 5 og tempet derfor da. Dette vil jo ikke føre til et så stort hopp. Nå kjenner jeg imidlertid at jeg ikke er helt i form, så kanskje sykdom på vei [emoji52]

Kjempe fin kurv :) Har du Tempa tidligere eller seinare dei 2 siste dagane ?

Ja, jeg temper vanligvis klokken 6. I går tempet jeg 06.45 og i dag våknet jeg kl.5 og tempet derfor da. Dette vil jo ikke føre til et slikt hopp :) Men...nå kjenner jeg at formen ikke er på topp, så redd jeg rett og slett er på vei til å få feber [emoji58]

Vis vedlegget 262883
Her er min for i dag. Ikke så spennende, men iallfall ikke på vei ned, så det er positivt. :)

Er det sånn at den skal holde seg over coverline frem til mensen? Og hvis den går under så kan det være et problem med lutealfasen min?

Jeg har ett barn fra før av som ble til ved IVF. Legene kunne ikke gi oss noen grunn til at vi ikke fikk det til selv. Så egentlig har jeg ikke så store forventninger om at jeg skal være gravid nå, men jeg håper at graviditeten røsket litt opp i systemet mitt, og at vi kanskje får det til på egen hånd. Selv om jeg kanskje ikke er gravid nå, så er dette en mulighet til å finne ut litt mer om syklusene mine. Så derfor spør og graver jeg masse. :-D

Dette er første syklus hvor jeg ikke ammer i det hele tatt, og jeg går nå all in med temping for å lære, og med hostesaft dagene før eggløsning og wild yam nå etter for å bedre forholdene.

Den skal helst holde seg over coverline frem til mensen ja. En eller to dipper er helt vanlig derimot, men sånn generelt skal den holde seg over. Gjør den ikke det så kan det være usikkert om man har hatt EL. En kort lutealfase er generelt under 10 dager.
:)

Jeg har ikke så mye erfaring med denne appen, men regner med at det er pga temping på annet tidspunkt. Jeg temper vanligvis kl.6, men i går tempet jeg 06.45, og i dag våknet jeg kl. 5 og tempet derfor da. Dette vil jo ikke føre til et så stort hopp. Nå kjenner jeg imidlertid at jeg ikke er helt i form, så kanskje sykdom på vei [emoji52]
Den vil nok ha den innen tiden men det blir ikkje store spriket når du temper så tett inntil tiden.

Vis vedlegget 262883
Her er min for i dag. Ikke så spennende, men iallfall ikke på vei ned, så det er positivt. :)

Amming kan holde tilbake eggløsningen. Men du ammer ikkje no så kurven er fin. Holder tempen seg slik så har det vert eggløsning :)

IMG_0786.jpg

Pp 25 og er blitt lat med tempingen. Da blir det bare akkurat nok til å bekrefte el.

Har nå stabil syklus på 25-26 dager med el ca cd14. Her blir det snart ivf pga dårlig sædkvalitet.

Spår den EL med den røde linjen?
Og etter et par dager med temping så viser den dpo dager og slikt?
Screenshot_20180617-094518_FF%20Mobile.jpg

Spent på om dette er baby temperaturer eller bare fordi jeg har vært små syk. Bare fått temperaturer oppi 36.80 den gang jeg ble gravid men endte i MA. Vi får se :)
IMG_7259.jpg

Back
Topp