***skravletråden for JUNI***

Ja, de skjønner ikke at vi vil sove :confused::rolleyes:
Ikke på de rette tidspunktene hvertfall [emoji14]

Er så utgjort. De kan våkne hver bidige dag samme klokkeslett. Kan helst stille klokka på de. Men den dagen man skal nå noe om morgen, og stoler på at babyen vekker en, DA sover babyen lenge [emoji23]

Legger man seg tidlig, er de B mennesker. Sliter man selv med å sove, er de A mennesker [emoji23]

Jeg ba lillemor om å ta isen til fryseren, men det ville hun ikke. Hun mente at jeg kunne gjøre det, for "alle må hjelpe til i huset", og hun skulle jo rydde litt [emoji14] Greit, jeg gikk ut med isen da. Meeeen, det var ikke like lett å få lillemor til å faktisk rydde likevel. Rart det der, men hun hadde sagt at hun skulle gjøre det så hun måtte bare gjøre det da [emoji14] Så nå har hun plukket opp ting fra gulvet på stua. Når Lillejenta er ferdig med duppen sin så må jeg støvsuge, og noen må ta seg av kjøkkenet!
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Lykke til med det [emoji56]

Ikke på de rette tidspunktene hvertfall [emoji14]

Er så utgjort. De kan våkne hver bidige dag samme klokkeslett. Kan helst stille klokka på de. Men den dagen man skal nå noe om morgen, og stoler på at babyen vekker en, DA sover babyen lenge [emoji23]

Legger man seg tidlig, er de B mennesker. Sliter man selv med å sove, er de A mennesker [emoji23]

Jeg skjønner hvorfor noen velger å forbli barnløse :hilarious:

Så herlig ! Jeg har hatt det altfor travelt og det lille jeg da har fått slappet av, vel. Det har jeg jeg slappet av [emoji13] Men håper neste uke. Men ser ut som jeg har noe på kalenderen hver dag da også faktisk... [emoji849]
Travelt her også men jeg vil ha orden.
Neste uke er rolig

Skulle hatt mine barn til å rydde rom også. En ting er hu eldste. Men hu minste er ett mareritt å få til å rydde [emoji849]

Ja hvordan får man egentlig unger til å rydde? Konkurrere kanskje? Jeg husker at jeg og min søster konkurrerte om godteri. Vi ryddet hverandres rom, og den som ble ferdig først vant godteriet. Jeg er 4 år yngre enn henne, men jeg var flinkere likevel :P

Ja hvordan får man egentlig unger til å rydde? Konkurrere kanskje? Jeg husker at jeg og min søster konkurrerte om godteri. Vi ryddet hverandres rom, og den som ble ferdig først vant godteriet. Jeg er 4 år yngre enn henne, men jeg var flinkere likevel :P
[emoji23][emoji23][emoji23] Eh. Minste får ikke nærme seg rommet til hu på 12 år altså [emoji23][emoji23][emoji23] Det er tenåringsrom med null leker nå det. Kun personlige ting og kjærestegreier [emoji849][emoji23]

Men eldste er velkommen på minste sitt og hu hadde garantert brukt lengst tid.

Hu ene har klær over hele gulvet og hu andre har leker over alt [emoji23]

Smart løsning da [emoji14]

Vanskelig sitter å lurer på hvordan lære gutta å rydde eldste kan om han vil. Men rydder aldri når pappa leker ned han:p

Men konkurranse var en god ide:p

Minste som sover i vår seng våkner når jeg står opp 9 av 10 ganger (de 1 av 20 gangene hun ikke er den som vekker meg da ;-))

Eldstemann spretter ut av senga på eget vis. Og mellomste hentes. Bæres ofte inn på badet av sin far. Trøtt.

Og allikevel sover de ikke lengre i helgene[emoji13] ikke her ihvertfall...

Minste syns det var storarta mye å se på:))

Storebror ble først forvirra. Men så fikk han løpe rundt i skogen med mamma og spise så mye kaker han ville så han var veldig happyv*ler*

Haha[emoji23] lille kakemonsteret!

Jaja, da er løse gjenstander festet og vi forbereder oss på varslet "høststorm" i morgen

Vi får nå se, sørlig tar vanligvis ikke så hardt her da, men når de går så klart ut og sier vi må feste alt så gjør vi det da.

Gikk det bra hos dere?[emoji4]

Jeg har fått mannen med på en uke der 4 av 7 middager skal være fiskemiddager, og ulikt tilbehør hver dag. Rent kjøtt og fisk (ikke halvfabrikata, men mannen skal lage en blanding for fisken før han steker den den ene dagen) og hjemmelaget mos. Gleder meg, jeg må bare holde meg til planen. Er ikke flink til det!

Flinke dere er da[emoji1]

Back
Topp