Sitter å venter på å komme inn til ultralyd[emoji173][emoji56][emoji4]
Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter å venter på å komme inn til ultralyd[emoji173][emoji56][emoji4]
Det gikk veldig fint[emoji11] [emoji173] En liten rolig gutt. Så spørs om denna ikke blir ganske så bedagelig[emoji177] Passer meg ypperlig[emoji23] 2 av 3 av de vi har ifra er skikkelig turbotroll og aktive.SpennendeGleder meg til å høre hvordan det har gått
![]()
Det gikk veldig fint[emoji11] [emoji173] En liten rolig gutt. Så spørs om denna ikke blir ganske så bedagelig[emoji177] Passer meg ypperlig[emoji23] 2 av 3 av de vi har ifra er skikkelig turbotroll og aktive.
Haha, ja, sånt liker vi[emoji173] [emoji11] [emoji175] er bare lettet over alt så bra ut. Han gikk grundig gjennom hjertet. Så nå velger jeg å roe den helt ned og regne med at nå går det bra. Jeg har bare en rolig tass i magen[emoji177]Bedagelig er fintSå bra at alt gikk fint!!!
![]()
Er vel kanskje fordi du er 38 eller mer? Vet ikke. Her er min neste kontroll først i uke 24[emoji4] Så jeg synes også det hørtes litt vel mye ut!?Blir litt confused.... Jeg var på svangerskapskontroll i går 17+4. Min neste svangerskapskontroll er satt opp i uke 21. Og er satt opp hver fjerde uke frem til aug... Pluss UL i uke 19Er ikke dette litt voldsomt?
![]()
Haha, ja, sånt liker vi[emoji173] [emoji11] [emoji175] er bare lettet over alt så bra ut. Han gikk grundig gjennom hjertet. Så nå velger jeg å roe den helt ned og regne med at nå går det bra. Jeg har bare en rolig tass i magen[emoji177]
Er vel kanskje fordi du er 38 eller mer? Vet ikke. Her er min neste kontroll først i uke 24[emoji4] Så jeg synes også det hørtes litt vel mye ut!?

Hmm, nei ikke vet jeg? Men er jo uansett greit å få en kontroll hver mnd[emoji10] [emoji8]Mulig.... Ingen har sagt at jeg får mer oppfølging i forhold til alder.... Men men, jeg møter opp![]()
Hmm, nei ikke vet jeg? Men er jo uansett greit å få en kontroll hver mnd[emoji10] [emoji8]

Vil anta det er pga alder, evnt andre faktorer, som du nevner blodtrykk eller andre ting kanskje?. Jeg gikk under risiko pga immunforsvar og hadde ganske hyppige kontroller sist. Det er jo litt «overkill» men følte det var veldig greit egentlig, er jo en ekstra trygghetBlir litt confused.... Jeg var på svangerskapskontroll i går 17+4. Min neste svangerskapskontroll er satt opp i uke 21. Og er satt opp hver fjerde uke frem til aug... Pluss UL i uke 19Er ikke dette litt voldsomt?
![]()
Vil anta det er pga alder, evnt andre faktorer, som du nevner blodtrykk eller andre ting kanskje?. Jeg gikk under risiko pga immunforsvar og hadde ganske hyppige kontroller sist. Det er jo litt «overkill» men følte det var veldig greit egentlig, er jo en ekstra trygghet![]()
)Nyt detBlir litt confused.... Jeg var på svangerskapskontroll i går 17+4. Min neste svangerskapskontroll er satt opp i uke 21. Og er satt opp hver fjerde uke frem til aug... Pluss UL i uke 19Er ikke dette litt voldsomt?
![]()
Har du høyt blodtrykk? Det kan jo hende det er derfor.Mulig blodtrykket har noe å si... Jeg sa bare OK jeg![]()
Har du høyt blodtrykk? Det kan jo hende det er derfor.
De er jo veldig obs på dette har jeg erfart. Mitt blodtrykk er som legen sier «hallveis til dau» på det normale, 100% sykemeldt fra den dagen det steg noe over normalen sist uten nåde.Ja, Litt. Det var på 130/89. Ble sykemeldt i midten av forrige svangerskap pga blodtrykk. Første og forsåvidt.
De er jo veldig obs på dette har jeg erfart. Mitt blodtrykk er som legen sier «hallveis til dau» på det normale, 100% sykemeldt fra den dagen det steg noe over normalen sist uten nåde.![]()
Hvor høyt er det?Hehe, har nok bare en veldig lav hvilepuls, alltids hatt det. Har nok en sammenheng med hvor trent en er, husker ikke hva den ligger på i farta. Hvilepulsen er lav og makspuls er høy, men når hvilepulsen har økt så er de blitt ganske obs. Har noen bi-lyder på hjertet, eller diskotek som legen forklarte det, men har skjønt det slik at det var ikke noe farligHalvveis til dau er jo ikke braHvor høyt er det?
Svensk lege med en sans for humor og forklarer ting slik dødelige skal forstå det 
Hehe, har nok bare en veldig lav hvilepuls, alltids hatt det. Har nok en sammenheng med hvor trent en er, husker ikke hva den ligger på i farta. Hvilepulsen er lav og makspuls er høy, men når hvilepulsen har økt så er de blitt ganske obs. Har noen bi-lyder på hjertet, eller diskotek som legen forklarte det, men har skjønt det slik at det var ikke noe farligSvensk lege med en sans for humor og forklarer ting slik dødelige skal forstå det
![]()
Jeg ble sykemeldt sist svangerskap når undertrykket passerte 90. Jordmor sa de var enda strengere nå Jeg kan ikke blodtrykk overhodet, Men vet at høyt blodtrykk er noe en skal være obs på hos gravide. Bra du blir fulgt opp nøye og får rett oppfølging[emoji4] jeg har veldig lavt blodtrykk pga jernmangel[emoji85] har slitt med anemi ei stund, så knasker 100 mg jerntabletter mot anemi.Ja, Litt. Det var på 130/89. Ble sykemeldt i midten av forrige svangerskap pga blodtrykk. Første og forsåvidt.