IKM uke 25

På hvilken CD kan man ta tidlig test når syklus er på 27 dager?
Hilsen hun som ikke skulle teste før ikm[emoji85][emoji23]

Da kan du teste CD 21 (8dpo) 6 dager før IKM (tror det blir riktig matte... [emoji848]), men ikke bli skuffa om den er negativ. Ikke så mange som får positiv så tidlig. Også må du teste med en test på 10mIU - ikke de på 25mIU!

6 Dpo og det klør i fingrene etter å teste. Vet det ikke har noe for seg, da det er alt for tidlig. Har ingen tro på at vi har lykkes denne måneden, men har så veldig lyst til å bli motbevist av en positiv test :oops::hilarious:

Da kan du teste CD 21 (8dpo) 6 dager før IKM (tror det blir riktig matte... [emoji848]), men ikke bli skuffa om den er negativ. Ikke så mange som får positiv så tidlig. Også må du teste med en test på 10mIU - ikke de på 25mIU!
Har en cbd early liggende bare - tenkte jeg ikke skulle kjøpe inn flere,men når kan jeg ta den da tru?[emoji848]
Tusen takk for svar[emoji173]

Hvor lenge bør man holde seg før man tar ny test? Tok kl 17.45 sist.

Hvor lenge bør man holde seg før man tar ny test? Tok kl 17.45 sist.

3-4 timer pleier man vel å si, og at man ikke bør ha drukket overdrevet mye i i de siste 6 timene før man tester.

3-4 timer pleier man vel å si, og at man ikke bør ha drukket overdrevet mye i i de siste 6 timene før man tester.

Jeg vil vel ikke si at to små glass vann er overdrevet? Eller? :hilarious: Er tørst nå. Vurderer å holde ut en time til. Ta testen før jeg legger meg.

Jeg vil vel ikke si at to små glass vann er overdrevet? Eller? :hilarious: Er tørst nå. Vurderer å holde ut en time til. Ta testen før jeg legger meg.

Hehe... Nei, er ikke overdrevet det. Man skal kunne drikke som normalt, altså når man er tørst. Så drikk et glass vann til om du vil :joyful:
Tror du fint kan ta en test før du tar kvelden :)
Blir spennende å se, håper du får streker på den også :happy:

Hehe... Nei, er ikke overdrevet det. Man skal kunne drikke som normalt, altså når man er tørst. Så drikk et glass vann til om du vil :joyful:
Tror du fint kan ta en test før du tar kvelden :)
Blir spennende å se, håper du får streker på den også :happy:

Iiih, det håper jeg også! Har egentlig ikke troen denne pp, men krysser alt jeg har :smiley-angelic001

Det er spennende å sitte på sidelinja å følge med på dere! Håper det klaffer for alle sammen!
Jeg hadde nettopp 3 dager på rad med positiv el test, så jeg har litt dårlig troa på at det er noe egg som kommer...:arghh: noen som har opplevd det før??

Det er spennende å sitte på sidelinja å følge med på dere! Håper det klaffer for alle sammen!
Jeg hadde nettopp 3 dager på rad med positiv el test, så jeg har litt dårlig troa på at det er noe egg som kommer...:arghh: noen som har opplevd det før??

Jeg har hatt det samme. Tror det er ganske vanlig. Det kom hvertfall egg [emoji4]

Ser streken bedre enn på bildene, har ikke ordentlig lys. Så at urinen var for lite konsentrert, så må nok vente til i morgen for et bedre svar. Prøvde meg med blitz også, men guri meg! Det var vanskelig det!
C0542910-9B83-46FC-AFEF-3ABEFFD74E6F.jpeg
7943544E-8F53-4B73-BA5C-DBFE8DA4308F.jpeg

Så spennendeee :nailbiting::woot:
Dette er jo veldig spennende[emoji2] Våknet jo fire i natt jeg å måtte tisse på pinnen[emoji87]
Ny natt nå å så spent på ny test i morgen. Har strimler igjen men skal kjøpe digital også ;)

Dette er jo veldig spennende[emoji2] Våknet jo fire i natt jeg å måtte tisse på pinnen[emoji87]
Ny natt nå å så spent på ny test i morgen. Har strimler igjen men skal kjøpe digital også ;)
Ja, dette er virkelig spennende! Ingen symptomer her da, men det har det aldri vært ved tidligere graviditeter heller :confused005 Hva med deg, har du symptomer?

Back
Topp